عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

خواننده

خوشحالی یععنی بزنی زیر آواز بخونی و بگی وابستت شدم و به تو کردم عادت دیوونتم عشقم تو باید مال من باشی بعد بابات یهو بگه خدایی صداش از خواننده های استیج هم بهتره ها.

اونجاست که به مهر پدری پی میبری و میفهمی تنها کسی که همیشه بی دلیل و با دلیل ازت تعریف میکنن پدر و مادرتن.

خدایی من صدام واسه خوندن خوب نیست خخخخخخخخخ.

نظرات 3 + ارسال نظر
sarina 78 جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 18:49

میگماااا.شمام بیا برو استیج.
یه راه حل بهت میگم که حتی اگه صداتم خوب نباشه اول میشی
یه چادر بزار سرت برو جلوووو.اولین با ارمیا با روسری رفت اولم شد.حالا شما با چادر بری دیگه صد درصدیه.والااا

چشم حتما فقط تا آخر عمرم فحش میخورم از مردم

mahsa جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 17:39 http://sedayebaroon.blogsky.com/

همین که تعریف کردن کلیه خودش، نمیدونم اگه من بودم با چه واکنشی رو ب رو میشدم

چاره ای جز تعریف ندارن بنده خداها

سحر خانمممممممم پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 22:55 http://maloosak.69.mu

سایت خیلی قشنگی ساختید...خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
96518

مرسی عزیییزممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد