عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام و درود ظهرتون به نیکی وشادی

اینجانب از 7 صح آزمایشگاه دانشگاه بودم و آزمایشمو با ماده سوم پیشنهادی انجام دادم....

عااااالی بود واقعا فیلمم گرفتم به استادمم  نشون دادم خیلی تعریف کرد.پنج تا هم محیط کشت  داشتم که گذاشتم هفته بعدی نتیجشو ببینم اگه بشه عکس بگیرم که تماما از کارهای دست ساز خودم!!!!!تو پایان نامه استفاده بشه

شاید باورتون نشه از لیستم 15 مورد خط خورد.....هوراااااا

مونده نتایج محیطهای کشت

ترجمه مقالات(خیلی کم مونده فقط چهارتا مونده)

ساخت ورد و پاورپوینت

نشان دادن به استاد

حل مشکلات ونهایی کردن ورد و پاور

پیش دفاع ووووووو

دفاع نهاییی

حالا تهیه مکتوب پایان نامه و ریختن روی سی دی هماهنگی سالن دفاع و آموزش و... یه سری از کارارو ننوشتم چون کار آنچنانی نداره

واسم دعااا کنید خیلی من الان تو تاکسی توراه اداره ام وبا گوشی میتایپم در این حد ذوق دارم که بالاخره ارشدمو میگیرم.

خدایا شکرت که کنارم بودییی

پی نوشت:من که دانشگاه دولتی بودم  نزدیک یه تومن خرجم شد وای به حال بچه های آزاد خدا جونم هوای اونارم داشته باش مرسییییی


نظرات 3 + ارسال نظر
بانو جمعه 30 بهمن 1394 ساعت 21:51 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم خوبی؟
شما هم کارتون ازمایشگاهیه؟؟؟
منم رشته ام شیمی هست واسه پایان نامه ام دو سال ازمایشگاه بودم
یادش بخیر
اگه دوست داشتی به وبلاگ منم سر بزن عزیزم خوشحال میشم

سلام عزیزم مرسی خانومیی بله عزیزم خیلی خوبه منم با همه سختیهاش دلم تنگ میشه کم کم از الان.چشم حتمااا

آنیتا سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 13:16 http://anivamilad.blogfa.com

انشالله که درست میشه و به زودی تمام میشه عزیزم.
شیمی میخونی؟؟؟

نه عزیزم بیوتکنولوژی
مرسی واسم دعا کن دوستم

آنی دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 22:16 http://www.annie.blogfa.com

به به عزیز دلمممم
ایشاالله به سلاااامتی
مطمئنا هیچ تلاشی بی نتیجه نمی مونه خانومی
مبارکت باااااااشه

بچه های آزاد که بیچاره هستند...
بالای 20 میلیون براشون هزینه برمیداره. تازه این هزینه کم هزینه ترین رشته هاست..

مرسی عزیزم لطف کردی بهم سر زدی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد