عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

کتاب

سلام دوستای گلم خوبید منم خوبم مرسی.

دیشب با همسری تلفنی یکم بحث کردیم که زیاد جدی نبود البته.

دیشبب گفت که میخواد کف خونرو پارکت کنه کل خونرو کاغذ دیواری جینگولی بزنه و تمام کابینتارو عوض کنه.

منم گفتم خونه شما همش 3 ساله ساخته شده  واون طبقه یک سال دست عروس و دومادی بوده که اصلا خونه نبودن و خدایی انگار کلید نخوردست.گفتم کف خونه سنگ باشه بد نیست و اینا که ایشون رو نظرشون پافشاری کردن منم دیگه کشش ندادم .والله پول خودشه بذار بریزه تو جوب به من چه؟؟؟؟؟؟

در راستای خونه تکانی اتاقم یه کتاب پیدا کردم به ایم د.استا.ن یک. روح اثر دکتر سیر.وس شمیسا عزیز.

یادمه سوم راهنمایی که بودم خیلی خوره کتاب خونی داشتم.بابام یسری از کتابارو نمیذاشت بخونم مثل بو.ف .کور از ص.ادق هد.ایت نازنین.

ولی من بی اجازه خوندم و هیچیییییییییییییی نفهمیدم.

یعنی هیچیا.حتی وسطاش فک کردم زبان فارسی بلد نیستم.

خلاصه سال اول دانشگاه من به شدت به سبک سوءر.ئالیسم جادویی علاقه پیدا کردم.که هدایت خان پپیشگام در این سبک بود.ولی من جرأت نمیکردم به هیچ کس بگم من از این شاهکار سر در نیاوردم.

تا اینکه به استاد عزیزی که تو انجمن ادبی بودن  اعتراف کردم.ایشونم به من کتاب دا.ستان ی.ک رو.ح و پیشنهاد دادن.

عالی بود.معرکه و فوق العاده...

این کتاب سه خط از کتاب صادق خان و نوشتن بعد چند صفحه تفسیرش کردن.با بیانی بسیار ساده و شیوا.

با یک مقدمه جامع که من با اینکه  بیش از ده بار این کتاب و خوندم ولی هر بار بازم‌  هر جملرو میبلعم.

با خوندن اون کتاب واقعا فهمیدم که صادق خان شاهکار خلق کردن شاهکاری بی رقیب در ادبیات ایران.وسط این شلوغی میخوام این کتاب و مجدد بخونم.

خوندن این کتاب به تمام دوستداران سبک بولگاکف و کافکا شدیدا توصیه میشه.

فعلا دوستای گلم.

نظرات 5 + ارسال نظر
آنی شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 21:55 http://www.annie.blogfa.com

وای من که عاشق کف پارکتم
انرژی که چوب به آدم میده هیچی نمیده
و نقش و نگارهای کاغذ دیواری ها هم خیلی هیجان انگیزه

من با همسرت موافق ترم
میخاد حسابی برات بترکونه خبببب

راستی
ممنون بابت معرفی کتاب عزیز دلم

بانو شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 18:03 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

اشکال نداره عزیزم
مهم اینه که خونه از خودتونه بالاخره بعد از یه مدت میتونی پول رهنشو بدی و خونه از رهن بیرون بیاد.
خداروشکر که الان هم میری توی خونه ای که از پدر شوهرته و قرار نیست اول زندگی کرایه بدی

مرسی عزیزم خدارو شکر واقعا

این زن شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 12:33 http://in-zan.mihanblog.com

بانمکیا...
بزار عوض کنه... تو برو دستور بده... انقدر دوست داشتم جای تو بودم
خاطرم نیست کی بوف کورو خوندم... ولی دوسش داشتم.
اون موقع ها فکر کنم 7 یا 8 سال پیش همه کتابای صادق هدایتو خریدم و خوندم... میفهمیدمشون هم.

لطف داری خانوم نمک از خودتونهه.
نه من وقتی فهمیدم تمام شخصیتای کتاب یه نفره شوکه شدم.
سلیر کتاباشومیفهمیدم ولی خدایی اینواصلااااا

بانو شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 11:31 http://manvahamsaram94.blogfa.com

حق با شماست چون خونه خودتون نیست حیفه این همه خرج کنید
من اگه جای شما باشم از همین الان میرم خونه خودم تا همونجوری که دوست دارم بهش برسم. از طرفیب واسه خرید جهیزیه ات راحتری میدونی چه چیزهایی رو بخری

عزیزم 60 تومن پول پیش گرفتیم حدودا نصف پولشو نداریم بدیم
وگرنه من باید کامل پرده بخرم دوباره
یه فرشم میمونه رو دستم.
چاره چیه؟ من با این قضیه تا حدودی کنار اومدم اما این خرجا برام قابل پذیرش نیست....

بانو جمعه 7 اسفند 1394 ساعت 23:23 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم
این که خوبه بزار به خونتون برسه تا تروتمیز بشه

سلام عزیزم خیلیییی تمیزهههه واقعا تمیزه یک سال اول دست مستاجر بود دوساله تخلیه است.به هوا وضعیت ما مستاجر ندادن.
خونه پدرش ایناست گلم خونه خودمون رهنه مستاجره.
واقعا کل خونه 120 متری کفش پارکت بشه یا آشپزخونه کابینتا عوض بشه خرجش زیاده.
البته منم یکم خسیسما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد