عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

حال بد

ساعت 3 رفتم مشاوره.

تا به حال همچین مشاوره هایی نیومده بودمو فقط مشاور خانواده رفته بودم.

یک ساعت تموم صحبت کردیم.

در آخر یه سری سوال راجع به شرایط جسمیم پرسیدوتشخیص دپریشن حاد داد.

بهش توضیح دادم من چهار سال پیش سر یه قضیه ای یه دوره افسردگی داشتمواسم قرصاموگفتمو"گفتم که الان اصلا حالم مثل اون روزا نیست و قشنگ میفهمم سالمم.

من اون موقع حتی حال حموم رفتنم نداشتم.

دیگه پرسید قضیه چیه که منم شرح کامل دادم.

و ایشون یهو از دپریشن حاد تغییر تشخیص دادن به در خود ماندگی...

راستش تا اینجا همش داشتم  تودلم بهش میخندیدم که اصلا نمیفهمه و چرا اومدم اینجا و پولمو و ریختم تو جوبو وهمش منتظر بودم جملشوتموم کنه تا منم پا شم بیام بیرون که یهو یه حرفی زد که احساس کردم بیشتر کف بینه تا مشاور..

بهم گفت تا رویا بافیو راجع به ب تموم نکنی وضع همینه...

نگفت ب رو فراموش کن گف رویا بافیتوتموم کن...

از کجا فهمید من یک ساعت قبل خواب همش دارم تو ذهنم خیال میبافم.

ازم پرسید همسرت میدونه گذشتتو که من گفتم مو به مو.

گفتم یه سال اول دوستی رابطه مامعمولی بود ومثه دو تا دوست بودیمومن واسش درد دل میکردمو وقتی که بعد یک سال ازم خواستگاری کردمن جا خوردم گفت بهم میخام جفتمون گذشتتوفراموش کنیم.

گفتم به خاطر شرایطم پدر ومادرم دوست داشتن سریع ازدواج کنم تا دوباره هوایی نشم و من تقریبا تحت فشار پذیرفتم.

گفت شوهرت بی نظیره

قدرشوبدون

تمام اذیتوآزارایی که تواین دو سال عقدمون سرش آوردم از جلو چشمام رد شد

بی محلیام بی تفاوتیام صبوریاش

ازت بدم میا دکه انقد ضعیفی فقط بلدی ناله کنی فقط ادعا داری ولی هیچی نیستی

مگه طلب داری ازش که توقع داری که هر

غلطی کنی باز دوستت داشته باشه

کی هستییی؟؟؟؟؟

الکی باهاش دعوا کنی بی دلیل و بعد بگه جا درد و دل دعوا نکن بگو حرفاتو من میشنوم

تو هر 10 تا پی امش ازت قول میگیره غصه نخوری.

با آهنگ غمگین بغض میکنی دستتو میگیره و آهنگو عوض میکنه و الکی حرف میزنه که تو یادت بر ه

تو اتاقت باهاش دعوا میکنی وهلش میدی و میزنی تو صورتش سرخخخخ میشه از عصبانیت ولی میشینه تا آروم بشی بعد بره..

برات گل میخره نرگسومریم چون خاطره بد داری میندازیشون دور هیچی نمیگه تو لیاقتشو نداری نداریییییی

همه میگن علی چرا لاغر شده چرا موهش داره سفید میشه چقد نسبت به عکس عقدتون پیر شده وهمه اینا تقصیر توااا

اامیدوارم بمیری فوقش شش ماه گریه میکنه بعد میره سر زندگیش دختره از حود راضی

به درک که به اون نرسیدی تو که حالت بد بود گه خوردی زنش شدی
















میخوام عوض شم و جبران کنم خدایا کمکم کن.



نظرات 7 + ارسال نظر
آنی سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 00:55 http://www.annie.blogfa.com

الهی بمیرم...
چه حالی داری مهسا..

گناه داره بنده خدا
معلومه عاشقته
با همه وجودشششش

میدونم که تو دختر ماهی هستی. میدونم پر از احساسی. میدونم احساستو شکستن
ولی با دست های ترمیم گر شوهرت مهربون برخورد کن
دوستت داره
خیلی دوستت داره که انقدر صبر می کنه
که انقدر تلاش می کنه همه چی رو درست کنه

میدونم که همه تلاشتو می کنی
ما هم کمکت می کنیم
هر جور که بتونیم و بخای

مرسی دوست عزیزم.
دور از جونت خانومی.
آره واقعا میخوام عوض شم حالمم خیلی بهتره خودمم از این وضعیت خسته شده بودم.
واقعا دلم یه دوستای اینجام قرصه. خیلی دوست دارم آنی نازنینم.

sarina 78 دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 18:56

سلام.
چقد عالییییی.
اورین
خوشبخت باشید.

مرسی که ر وشن شدی عزیزم خواهش میکنم
همچنین شما

این زن دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 14:50 http://in-zan.mihanblog.com

تو میتونی مهسا...

مرسی عزیزم

بانو دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 14:10 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

سلام عزیزم
خیلی خوبه که تصمیم توپی واسه سال 95 گرفتی. دوست دارم مهسا عزیزم بهترین زندگی رو داشته باشه و خوشبخترین آدم روی زمین باشه
خداروشکر سالم هستی. سرکار هم میری. خونه داری
یه کوچولو شکر گزار باش عزیزم

وای عزیزم چقدر تو مهربونی
منم از خدا میخوام تو زندگیت دنیا دنیا عشق و شادی باشه.

آنیتا دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 13:21 http://anivamilad.blogfa.com

سلام عزیزم،خوبی؟؟؟
خوبه که رفتی مشاوره خیلی خوبه.
دختر تو که بدتر از منی،اصلا کارت درست نیست دست رو شوهرت بلند میکنی.خب بهش بگو یه گل دیگه بخره نه اینکه اون بیچاره بخره و تو دور بریزیشون.
ولی خیلی خوبه که حداقل متوجه اشتباهاتت شدی خیلی خوبه.این یعنی امید به آینده ای بهتر برای خودتون.
آینده ای که اصلا دور نیست و تو میتونی بهترین رو براش رقم بزنی.
خوشحالم که میخوای عوض بشی.

منم خیلی امیدوارم واقعا احساس میکنم یکی دیگه شدم میدونمخدا بزرگه تنهام نمیذاره
من عصبی میشم حالم خیلی بد میشه وکارام دست خودم نیست امامیخوام روخودم کار کنم و خششموکنترل کنم...
مرسی از پیامت عزیزم

بانو دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 13:03 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

سلام عزیزم
خوبی؟؟
خیلی کار خوبی کردی رفتی مشاوره
امیدوارم خودت به خودت کمک کنی که زودتر شرایط عوض شه. یادت باشه خودت بهترین مشاور واسه روحت هستی و خودت بهتر میتونی با شرایطت کنار بیایی. من مطمئنم تو میتونی پس دست از تلاشت بر ندار. سعی کن واسه ایام عید یه مسافرت دو نفره و توپ جور کنی که بیشتر کنارش باشی.
عزیزم به قول مشاورت رویا بافیتو تموم کن
باشه عزیزم؟؟؟

سلام بانوی نازنینم
واقعا... تا خودآدم نخواد هیچ اتفاقی نمی افته.
باشه عزیزم میخوام امسال جدید یه زندگی جدید داشته باشم.
مرسی مهربونم

mahsa دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 12:37

عزیزم ، همین که تصمیم داری ب تغییر ، خودش کلیه ، خیلی خوبه ، خیلی ها قبول نمیکننن
اشتباه دارن ولی تو پذیرفتی اینو و میخوای عوض شی ، امیدوارم موفق باشی

مرسی که اومدی عزیزم.خودممخوشحالم بین این همه ویژگی منفییه قابلیت مثبت دارم و خداروشکر لجباز نیستم.
ممنون دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد