عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام

هستم زنده ام تا الان سر کار بودم 

فردا هم باید برم از صبح بشینم تو آرایشگاه تا عصر کلیم کار دارم. 

به معنای ‌واقعی خسته وله شدم این چند روز ففط کار و کار وکار.

با بدبختی جمع شد امروز.گردنم و کتفم به شدت دردناکه از خستگی و کار زیاد از بس پشت سیستم نشستم با این صندلیهای افتضاح اداره ما و بعد که میخواستم برگردم خونه تو ترافیک وحشتناک گیر میکردم.

ولی خب اومد اون روزی که منم تعطیل شدم و بخوام بیام اینجا و پز بدم که بله ما هم  تعطیل شدیم ...

امسال هم دیگه داره نفسهای آخرشو میکشه...

امسال سال خوبی بود.

اوایل سال یه دوره کلاسهای مدیریت رفتم که تو کارم به دردم خورد.

به کارم مسلط تر شدم.

پایان نامه هم‌رفت تو سراشیبی.

از لحاظ اخلاقی هم این سه ماهه آخر رو خودم کار کردم و قول دادم‌ بهتر بشم حالا تا ببینیم تا الان که پیشرفتهام لاک پشتی بوده خخخخخخخخ

حالا خدا بزرگه..

اما هدفهام برای سال دیگه: 

خوندن برای آزمون دکتری به صورت جدی

کتاب بیشتر بخونم حداقل ماهی دو تا

روی اخلاق قشنگم کار کنم

بداخلاق نباشم

یه کلاس ورزشی ثبت نام کنم (بدنم واقعا خشکه.حتی وسطیم نمیتونم بازی کنم)

رو آشپزیم بیشتر کار کنم تا همسری از گشنگی نمیره..

و در آخر چشم میدوزم به دستهای خدای مهربونم تا هر جور که میخواد واسم یه کار جدید پیدا کنه.


خب فعلا همینا یادم بود..

امیدوارم هر سال حتی شده یه قدم از سال قبل جلوتر برم خدا کمکم کنه و دچار رکود نشم..

خیلی از این قضیه میترسم و میخوام برام دعا کنید و پالس مثبت بفرستید.

برای شما بزرگترین شانسها؛ عاشقانه ترین لحظات طلاییترین روزهارو  به همراه سلامتی  و شادی روز افزون  در سال جدید آرزو میکنم.

نظرات 6 + ارسال نظر
این زن شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 02:10 http://in-zan.mihanblog.com

سال نو پیشاپیش مبارک
منم میخوام توی سال جدید برم باشگاه...خشک نیستم. میخوام یکم سرحال بشم...

سلام عزیز دلم سال نوی شما هم مبارک پیش پیش خانومی.
من تا دلت بخواد خشک و بی انعطافم.
خوب کاری میکنی ورزش واقعا عالیه

آنی شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 01:14 http://www.annie.blogfa.com

عزیز دلم
خسته نبااااااااااااااشی
همین که تصمیم گرفتی و داری تلاشت رو می کنی خودش صد قدم محسوب میشه الهی فدات شم

من مطمئنم سال دیگه میای و می نویسی که به همه این هدف های دوست داشتنی ت رسیدییییییییییی

سلام دوستم
مرسی فدای تو بشم من
منم امیدوارم به تمام خواسته ها و آرزوهای ریز و درشتت برسی و دل خودت و فرهادت شاد شاد باشه

sarina 78 جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 20:44

سلام خانومی
خوبی؟؟
ایشالا به اهدافت برسی عزیزم.
خاله ی من دقیقا مثله شما همیشه خستس,یا سره کاره,یا تو بازاره و مشغول تکمیل خریدای جهیزیش,یا خونه مادر شوهرشه.حالا ببین دیشب رفتم خونه مامانیم ,بعده 2 ماه دیدمش.اونم بیچاره خسته بود و عصبانی.صورتشو جلبک انداخت...صورتش ریخت بیرون بدجوووور,دمه عیدی.
خلاصه بگم شما همش منو یاده خالم میندازی دیگه.
ایشالا ساله خوبی داشته باشی همراه با شادی و اتفاقای خوب.

سلام گلم
مرسی عزیزم همینطور شما خانوم گل.
واقعا کار سختیه یه دستم به خریده یه دستم به دانشگاهه یه دستم به کاره خخخخخ
ولی بازم میچسبه این بدو بدورو خیلی دوست دارم.
ای جانم بنده خدا خالت امیدوارم تا عید صورتش بهتر بشه وامیدوارم خوشبخت بشن.
وآرزو میکنم به تمام خواسته هاتو آرزوهات برسی.

آنیتا جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 17:26 http://anivamilad.com

سلام مهسا جان.
خوبی عزیزه دلم؟؟؟؟!!؟؟!
مهسا چقدر برنامهات شبیه برنامهای منن.خخخخ من بدنم خشک شده حسابی.
تو و میلاد و شوهرت هم کشتین منو با سرکار رفتنتون.اهه
امیدوارم به تمام اهدافت برسی و مطمئن باش دستای خدا تورو همیشه کمک میکنه و تو فقط باید امید داشتهب اشی به این کمک عزیزه دلم.
سال نو پیشاپیش مبارک

سلام عزیز دلم مرسی خانومی.
جدی؟ آرزو میکنم به تمااااام خواسته هات برسی.
من به خاطر یک جا نشینی بدنم خشکه میخوام برم شنا شاید از این اسپاسمها خلاص بشم.
مرسی خانوم گلم امیدوارم توام امسال بهترین لحظه هارو داشته باشی

خانوم خونه پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 20:58 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...
انشالله به تک تک ارزوهات برسی . . .
خسته نباشی خانومی...حسابی استراحت کن البته اگه وقت بشه

سلام گلم مرسی عزیزمممم
همینطور شما

بانو چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:40 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عروس خانم
خوبی؟؟
انشالله تمام آرزوهات تو سال 95 براورده بشن و بهترین سال واست باشه

سلام عزیز دلم.مرسی عشقم ممنون همچنین شما
امیدوارم کنار همسرت شاد و سعادتمند باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد