عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستای گلم

آنیسا جونم کجایی؟؟؟؟؟

بیا بگو یه گوشه ای با فرهادت خوشبختی و وقت نوشتن نداری... یک ماهه نمینویسی دلتنگتم.....

شبنم تو کجایی؟؟؟؟؟

مینو تو خوبی؟؟؟؟؟  دوستای وبلاگی که واقعا وابسته تون شدم و نبودنتون دلتنگم میکنه.....






به زودی از اینجا اسباب کشی میکنم.آدرسش هم به دوستهای خیلی محدودم میدم....

پیرو جمله آخر پست قبل.

الان با گوشی پست میذارم تا شب که برم خونه تعداد عکسها بیشتر میشه


من از روی نظرات پستهای اخیر رمزو فرستادم کسی از قلم افتاده بیاد بگه بنده حقیر رمزو تقدیم کنم



دوستون دارممم

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsa چهارشنبه 29 اردیبهشت 1395 ساعت 19:22 http://mahsa6812.blog.ir

باز من دو روز نیومدما چه خبر بوده اینجا
منم رمز

نیلو سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1395 ساعت 14:50

دوست داشتی به منم رمز بده-موقع امتحاناته شاید سرشون شلوغه

سلام عزیزم چه جوری بهت رمز بدم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ایمیل بذار برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد