عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام  سلام من اومدم کلا اینجاروخاک گرفتههه

باورتون میشه اصلا نفهمیدم این روزها چطوری گذشت؟

تنها کار مفیدم این بود که رفتم واسه روزهای فرد هم بدنسازی ثبت نام  کردم کلا میخوامممم یه بدنی بسازم  واسه عروسی که همهکیف کنن

خب وزنم کم کردم که متاسفانه صورتم لاغر شدددددددد

حالا میخوام ناشتا ژله بخورم میگن صورت و پر میکنه...

واسه عکسهای اسپرت هم علی چند تا باغ از تواینستاگرام پیدا کرده که میخواییم اگه خدا بخواد آخر این هفته بریم  ببینیم و اگه شد اکیش کنیم

یه باغ هست سمت سیمون بولیوار که خیلییی ازش خوشم اومد هم برکه و قایق دارهههه هم کلبه داره هم اسب داره کلا جای خوشگلیههه به احتمال قوی بریم اینجا.باید بریم البته ببینیم حضوری.

خود آتلیه که باهاش قرارداد داریم باغ و عمارت داره ها اما اونوگذاشتیم روزعروسی  بریم که تکراری نشه البته بعید میدونم عکسهای اسپرتمونو تو عمارت بندازیم همون باغ و آتلیه کافیه

من عاشق عکاسیم...

حالا چه از من عکس بندازن چه خودم عکاسی کنم ...

این روزها مامان اصرار داره بریم خرده ریزهای جهیزیه رو بخریم اما من میگم بذار اول تکلیف خونمون مشخص بشه بعدا میریم سراغش

خب بریم سراغ مطلب اصلی که فکرمودرگیرکرده

یادتونه مهاجرت وگذاشتیم تو برنامه امون؟

با همسر که صحبت کردیم گفت با توجه به اینکه شاغلی احتمالا یه دو سالی باید پشت کنکور دکتری بمونی تا دانشگاه تهران قبول بشی..

و دوره دکتری هم که پنج سالی طول میکشه و کلا میشه هفت سال

حالا ما برناممون واسه رفتن پنج ساله است

خب منم گفتم پیش داوری نکنه شاید همون سال اول قبول بشم

اما علی میگه نه این ریسکه گفتم از بیکاری که بهتره بذار واسه یه چیز تلاش کنم حداقل که گفت نه الکی خوتو خسته میکنییی و به نظرمن همون رشته کارشناسیتو واسه  ارشد بخون.من لیسانس علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی اراک دارم...


 راستش ناخودآگاه یاد تابستون اول دبیرستانم افتادم که هر چقدر من پر پر زدم برم هنر بابام اینا نذاشن و هی میگفتن آخه کیییی با معدل بیست میره هنر (کاش معدلم بیست نبود)منم میگفتم آخه من اصلا به جز گراقیک و نقاشی و عکاسی به هیچ چیز علاقه ای ندارم ولی بابام  گفت یا ریاضی یا تجربی..

منم گفتم واسم فرقی نداره و چون خواهرم رفته بود ریاضی منو نوشتن تجربی به همین راحتی به همین خوشمزگییی واسم انتخاب رشته کردند

با شروع سال جدید من فقط درسهای مدزسه رو میخوندم هی میگفتن مهسا تست بزن من fجاش میرفتم کلاس عکاسی میگفتن مهسا بیشتر بخون من میرفتم کلاس طراحی میگفتن مهسا برو کلاس کنکور من جاش بوم و آبرنگ میخریدم جاش کلاسهای عکاسی صنعتی میرفتم

البته درس مدرسه رو میخوندم و معدلم از 19.70 پایینتر نمیرفت ولی واسه کنکور قطعا اینها کافی نبود.

من با خواهرم یک سال درسی تفاوت دارم و اون یک سال قبل من کنکور داد و رتبه اش شد 700 و رفت دانشگاه پلی تکنیک...

از اون طرف هم میشنیدم که مدام مامانم اینها میگفتن این مجاز هم نمیشه از بس که بیخیاله

اما من واسم مهم kبود چون از تجربی متنفر بودموهمش میگفتم کاش میرفتم ریاضی حد اقل..

خلاصه کنکوردادم ورتبه ام شد 2800

شاید باورتون نشه چقدرمامان وبابام سرزنشم کردن که چرا درس نخوندی تونخونده این شدی اگه میخوندی حتما دورقمی میشدی و از  این صوبتا...

یعنی اگه غیر مجاز میشدم کمتر حرص  میخوردن...

موقع انتخاب رشته شد و من رفتم مدرسه و فهمیدم شیمی تهران میارم و رفتم خونه گفتم میخوام برم شیمی دانشگاه تهران که همه جنجال کردن

اول گیر دادن یه سال دیگه بمون و تو میتونی و از این حرفها منم گفتم اصلااا حرفش و نزنید که کوتاه اومدن(فکر نکنید به حرف من گوش دادنها نه مشورت کردن دیدن این چهار کلمه درس هم به خاطر مدرسه خوندم)

خلاصه نشستk رشته های پیرا پزشکی وردیف کردن هوشبری و اتاق عمل و پرستاری و علوم آمایشگاهی

من که مخالف همشون بودم(من واقعا به اینجور رشته ها علاقه ندشتم وندارم ونخواهم داشت. بابا مگه زوره)خلاصه خودشون انتخاب رشته کردن ومن علوم آزمایشگاهی قبول شدم..

دو سال اولم معدلم رو14.15بودولی دوسال آخر(چهار ترم آخر) با معدل 17 و خرده  ای شاگرد اول شدم(
البته ترم آخر فقط کارآموزی بود)

تودانشگاه از طریق یکی از استادام با بیو تکنولوژی آشنا شدم و واسه ارشد بعد از دو بار کنکور دادن اومدم این رشته.

از رشته لیسانسم بیشتر دوسش دارم واقعا دوره کار آموزیم واسه من مرگ بود من از بیمارستان و فضاش واقعا فراریم و واقعا آدم این رشته نبودم ولی خب از رواجبار میخوندم...

حالا دو سال برم یه رشته ای که اصلاااا دوسش ندارم خب این ظلمهههههه

فعلاکه  به نتیجه ای نرسیدمممممممم

ولی خواهشا بچه هاتو نو واسه انتخاب رشته مجبور نکنیددددد

الان من احساس میکنم اصلا واسه خودم زندگی نکردممم





 


نظرات 9 + ارسال نظر
دانشجو شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 00:06 http://daneshjonevesht.blogfa.com

سلام ، این پستت رو که خوندم کلی حالم بهتر شد.
اخه موقع انتخاب رشته خودم همه میگفتن برو پیراپزشکی اما واقعا مید؟نستم ادم بیمارستان کار کردن نیستم ، من یک ادم کاملا چند بعدی و رشته های پیراپزشکی به دردم نمیخوره. خلاصه جلو همه واستادم که من روانشناسی میخوام ، حرفها بماند که روانشناسی چیه ، چه ربطی به تجربی داره ، تو المپیاد نانو بودی حیف بیا برو رشته علوم پایه و مرغ من همچنان یه پا داشت. و رشته مورد علاقمو زدم ، اولا خیلی حرف و حدیث اذیتم میکرد خیلی گریه میکردم اما واقعا از اینکه رفتم دنبال علاقه ام راضی ام ، الان که این پست رو خوندم باز بهم ثابت شد کارم درست بوده .

سلام خانومی یعنی بهترییییین بهترین کارو کردیا فقط علاقه مهمه الان من یه رشته ای خوندم که بهش بی علاقه ام و از طرفیم باید دوباره درساشو بخونم.
امیدوارم همیشه موفق باشیییی

بانو یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 00:31 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم
چه جالب شما رشته تون علوم ازمایشگاهی بود؟
کار واسه این رشته خیلی خوب گیر میاد با درامد بالا
چرا تو همین رشته ادامه ندادی؟

سللم مجدد عزیزم بله چون علاقه نداشتم کارورزیم آزمایشگاه بیمارستان اطفال بود از لحاظ روحی باهاش سازگار نبودم.
الان میخوام مجدد برم سراغش و ارشدش و بگیرم چون همسرم خیلی حرص میخوره که این رشته رو ول کردم.

حوا جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 23:30 http://zendegima93.blogfa.com

سلام عزیزم.تازه یا وبلاگت آشنا شدم و دارم پست هات رو می خونم.
متوجه شدم که مشغول کارهای عروسی و اینا هستی، خییییلی خیییلی روزهای خوبی رو داری میگذرونی..قدر تک تک لحظه هات رو بدون .برات آرزوهای بهترین هارو دارم
اگر دوست داری به منم سر بزن

سلام گلم خوش اومدی حسابی.
واقعا روزهای خوب و پر هیجانیههه
ممنون همینطور شما
چشم با افتخار سر میزنم

mino پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 22:12

سلام گلم حالت چطور.گذشته را فراموش کن در حال زندگی کن هرچند خودم گاهی یاد گذشته می افتم ودوست دارم برگردم عقب ولی دیگه تصمیم جدی گرفتم اصلا به گذشته برنگردم. الان را تغییر بده وباعشق رقم بزن.وقتی این حرفا زدی یاد خودم افتادم علاقه زیادی به رشته تجربی داشتم هنوز انتخاب رشته دبیرستان نکرده بودم که همه بهم میگفتن خانم دکتر.خلاصه فقط رشته تجربی را میخواستم.تا اینکه موقع انتخاب رشته شد ومدرسه کلاس مشاوره واسه مادرها گذاشت وقتی مامانم بهم گفت مشاورتون گفته تجربی چندتا رشته خوب بیشتر نداره وتو که درست خوبه باید بری ریاضی چون زیر مجموعه هاش زیاد وبهتر خلاصه با رویای پزشکی مجبور شدم خداحافظی کنم سخت بود ولی رفتم ریاضی خوشحالم الان از رشته ای که توش فارق التحصیل شدم چون موقع انتخاب رشته برای دانشگاهم همون رشته ای قبول شدم که واقعا میخواستم اون موقع امکانات الان را نداشتم که بتونم پایه تجربی ام را خیلی قوی کنم تا بتونم زیر مجموعه های دکتری قبول بشم ولی چه میشه کرد سرنوشتم نبود.اگه دوست داشتی وبلاگم جواب بده گلم.ببخشید طولانی شد

نیلو چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:04

عجب دوران واتفاقایی افتاد تو اون دوران انتخاب رشته تا کنکورت:)
خداروشکر قبول شدیُ ثابت شد که تو میتونی.
ورودی چه سالی هستی؟
یه سوال دیگه هم داشتم.اگه لیسانس یه رشته ی دولتی داشته باشی واسه فوق چجوری میشه تغییر رشته داد یه رشته ی بهتر و دانشگاه دولتی خوند؟اصلا میشه؟

سلام عزیزم مرسی
سال ۸۸
تا دو سال پیش که من کنکور دادم محدودیت فقط برای رشته های پیراپزشکی بود.
یعنی برای پیراپزشکی یا باید پیراپزشکی بخونی یا زیست تا بتونی ارشد اون رشته هارو بخونی مثل هوشبری اتاق عمل خون شناسی جنین شناسی و.....
الان اگه تغییر کرذه باشه من در جریان نیستم خانومی

آنیتا چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 14:54

سلام عروس خانم،خوبی!؟؟؟
وایی مهسا اینقدر ذوق میکنم وقتی از کارای عروسیت مینویسی.آره به نظرم باغ ها فرق داشته باشن بهترن اینطوری خیلی قشنگ تره کلیپ عروسی و اسپرتتون.
دختر تو تک رقمی میشدی اگه میخوندی واسه کنکور..دوست ندارم برگردم به زمان کنکورم.
روزت خوش عزیزم

سلان عزیزم مرسی لطف داری
منم از اون دوران بدم میاد
مرسی همچنین خانومی

سارا سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 13:26 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟
چقدر بد که خانواده ات باهات این رفتار رو داشتن
ولی بیوتک رشته ی خیلی خوبیه حتما تو این رشته موفق میشی.
فکر کنم عکساتون خیلی قشنگ بشه
خوش بگذره عزیزم.

سلام عزیزدلم مرسی تو خوبی خانم؟؟؟؟؟؟؟
خیلی روزهای بدی بود
مرسی عزیزم

خانوم خونه دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 21:25 http://ganje-man.mihanblog.com/

عزیزم...ایشالله به سلامتی و خوشی...
خدا رو شکر که همه چی خوبه...

سلام عزیزم دلم مرسی خانومی

mahsa دوشنبه 3 خرداد 1395 ساعت 15:58 http://mahsa6812.blog.ir

عزِیـــــــــــــــــزم
میدونم خیلی بده سر انتخاب رشته اشتباه رخ بده
من تاوان انتخاب اشتباهمو میدم

عزیزم چقدر بد شده برات
برای من اشتباه نشد نذاشتن برم دنبال علاقه ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد