عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

من واقعا از فحش و سیگار بدم میاد و جدیدا انگار این دو تا رابطه ی مستقیمی با روشنفکری دارن.

زمان ما کتاب خوندن(کتاب خوب) خوندن بود.

ما هفته ای دو تا کتاب میخوندیم.

لیست ۱۰۰۱ کتاب قبل از مرگ و داشتیم و تیک میزدیم.

میرفتیم نقد فیلم هارو میخوندیم.

انجمن ادبی جلساتش و میرفتیم.

نمایشگاههای عکس و نقاشی میرفتیم.

یعنی هنوزم میریم و انجام میدیم این کارارو.

ولی خب کمتر چون کار و بار و زندگی نمیذاره یعنی میذاره من یکم کاهل شدم.

اما الان فحش بده سیگار بکش تیپ عجیب بزن.

میشی کول و روشنفکر.

ما هم امل و عقب افتاده لابد.

#من زندگی نمیکنم یه کابوس بدم که به زودی تموم میشم#

نظرات 1 + ارسال نظر
پسرک دوشنبه 26 شهریور 1397 ساعت 00:10

بددهنی مخصوصا توی دخترای اینروزا شده نماد روشنفکری و جذابیت
هرچی دختر فحش رکیکتر بده
انگار امتیاز بیشتری میگیره

روشنفکری یه جورایی برخورد متمدانه با مشکلاته به نظرم

بله من تو کافه تو یک ساعت صد تا فحش جدید یاد گرفتم.سعی داشتن نشون بدن از هم بدبخت ترن و مدام خانواده ی بدبختشون و فحش میدادن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد