عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستان گلم

سفر به کیش کنسل شد.

آخه همسر مرخصیش کنسل شد

خیلی خورد تو ذوقمون ولی خب قسمت نبوده حتما حالا یه دوروزی شاید بریم شمال که حال و هوامون عوض بشه اونم شااااید.

در راستای گشتن تو نت برای پیدا کرذن هتل تو کیش( قبل از کنسلیش) به تورهای روسیه یه نگاهی کردم.

آخه من عاشق روسیه ام

ولی قیمت سفر به این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بالاست

آرزومه برم مسکو...

ولی باقیمتهایی که من دیدم یه چند سالی باید صبر کرد.تازه اگه همسر راضی بشه همچین پولی بده

ولی خب آرزو که میتونم بکنم.امروز شوهری زنگ زده میگه عید تو بیا اینجا بذار تنوع بشه.بچم سفرمون کنسل شده خل شده.

دلم تغییر میخواد ولی از اون طرف دلم نمیاد موهامو رنگ کنم .کلا من خیلی در برابر تغییر ناگهانی مقاومت میکنم.

از یه طرف هم میخوام شب عروسی رنگ کنم که کلیییی تغییر کنم.

من لباس عروس آستین دار دوست ندارررررم.

ولی الان مده.

دوست دارم دکلته پفی بپوشم.

همون که از بچگی تا میگفتن لباس عروس میومد تو ذهنم.

نظر شما‌ چیه؟؟؟

طبق دلم برم یا مد؟؟؟؟

بعد عید میرم چند مدل میپوشم عکس میگیرم تو یه پست میذارم اون موقع نظر خواهی میکنیم کدوم مدل.

البته باید عکس گذاشتن یاد بگیرم اول.

راستی خیلی از همدردیهاتون واسه دادن انگیزه ممنونم...

کلی انگیزه گرفتمممم..

مرسی از sgh گلم که پستامو واسم فرستاد 

عشق منید همتون....

نظرات 8 + ارسال نظر
خانوم خونه یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 12:00 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام مهسا جا...خوبی ؟
چقدر دیر به دیر میای خواهر...بیا بنویس دیگه

سلام عزیز دلم اومدم خانوم خانوما

این زن شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 16:21 http://in-zan.mihanblog.com

هتل داریوش توی کیش معرکه اس...
روسیه سرده...ووووی...منم سرماییم...ترجیح میدم برم آفریقا.
هرجور دلت میخواد لباس عروس بپوش...
چیکار با مد داری.
مد هرده سال یه بار جابه جا میشه. الا دکلته های خیلی شیکی هم هست...

بعد عقدمون رفتیم کیش هتل داریوش اتفاقا
آره خیلی خوشگل بود .
کلا کیش و دوست داشتم.
وای آفریقا هم دوست دارم برم ولی من عاشق روسیه و سرما هستم.
خودمم نظرم رو دکلته است.

آنی شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 13:16 http://www.annie.blogfa.com

مهسا من هم عاشق مسکو هستم
ینی قشنگ عاشقشم و خیلی دوست دارم که برم. بیا باهم بریم. چهار نفری

راستش من جای تو بودم طبق خواست خودم می رفتم لباس عروس می گرفتم
رومینا هم همین کارو کرد. رفت سوپراسکارلت گرفت دامن عروسش رو. بالاتنشم هم یقه دلبریه. شبیه سیندرلا میشه ولی خوبه . میگه شبیه آرزوهام میشم

تو هم کاری کن که شبیه به آرزوهات بشی

من که میخوام برم تور لیدر روسیه بشم
منم باید اسکارلت بگیرم.
واقعا منم عاشق لباس سیندرلا بودم همیشه.

شبنم جمعه 21 اسفند 1394 ساعت 09:46

سلام مهسا
خب برو پیشش ببین چیکار میکنه اونجا خخخخ
لباسم هرچی دوس داری بپوش رو مد کار نکن
ایشاللا که روزهات همیشه قشنگ و سبز باشه
التماس دعا

سلام عزیزم رفتم فقط کار میکنه و درس میخونه اونجا
مرسی گلم همچنین برای شما خانومی
برا اون کاری که گفتیم رفتما جوابتو داد؟؟؟؟

sgh پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 12:44

فدای تو.
من فکر میکردم عروسی کردید.

عزیزمی نه عقدیم شهریور عروسیمونه به امید خدا

خانوم خونه پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 12:33 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام مهسا جان...خوبی؟
مرسی که اومدی و خوندی خانومی...
ایشالا ارزوت براورده بشه و یه سفر به مسکو برین...البته اگه من و آنی رو هم ببرین؟ما هم واستون دعا میکنیم که زودتر جور بشه
عزیزم به مد کاری نداشته باش...مهم دلته...اگه استین دار بپوشی بعدا به دلت می مونه که چرا دکلته پفی نپوشیدی...
واسه منم لباس عروسم دکلته پفی بود با یه متر دنباله اخیش یادش بخیر...یه کت کوشولو خوشگل هم داشت...
خوشبخت بشی عزیزجان

سلام گلم خواهش میکنم
پس عشق روسیه زیاده
اصلا یه تور میذاریم با هم میریم
آره واقعا دکلته دوست دارم
ای جانم خوشبخت بشی عزیز دلم منم دنباله دار خیلی دوست دارم

آنیتا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 11:06 http://anivamilad.com

خخخخخخخ کلا برعکسه همیم مهسا،فقط درمورد رشته ی شوهرامون و کار زیادشون وجه اشتراک داریم باهم.واقعا کباب چی داره که دوست دارین تو و میلاد؟؟؟من یکی موندم

یعنی اگه صبحونه هم بدن من کباب میخورمممم از بس دوست دارم
آره واقعا حالا من هر دو هفته یک بار میبینمشکلا زندگیا سخت شده مردا همش سر کارن آنیتا جونم

آنیتا پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 10:09 http://anivamilad.com

سلام عزیزم،خوبی؟؟؟
واییی مهسااا مادوتا چکار کنیم با کار همسرا؟؟!
نمیتونم بهت بگم اشکال نداره واقعااا،چون اگه خودم بودم غصم میگرفت کلی.حالا عید نمیشه برین!؟خب برو پیشش چه عیب داره؟؟؟؟!!راس میگه تنوع دیگه.
واییی نگووو رنگ مو دلم خونه
برای لباست هم اونی که دوست داریو انتخاب کن برات مهم نباشه مد چیه!!!ولی ببین تو تنت دکلته بهتر میشینه یا آستین دار!!!!؟؟بعد با توجه به اینا بیا انتخاب کن که چی بپوشی.
امیدورام شبه عروسیت کلی لوند و ناز بشی عزیزم

سلام عزیزم مرسی
بخدا موندم با این کارش حالا هر کی از دور ببینه فکر میکنه شرکت نفتیا چقد کار شون خوبه..
حالا من شوهرم میگه رنگ کن من دلم نمیاد یا شوهرم عشق پیتزاست من میگم بریم کباب بخوریممم
مرسیییی عزیز دلم آره باید بپوشم حتما اینجوری نمیشه تصمیم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد