عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

کنسرت کاوه آفاق این غم های اخیر رو میشوره میبره.

بعد از مدتها برای یع چیزی هیجان دارم.

حس خوبیه.



از این زندگی هوگه ای که علی برامون ساخته خوشم نمیاد



پی نوشت:زندگی بر پایه هوگه یعنی  در لحظه زندگی کردن شادی لحظه ای.یجور ساده گرفتن زندگیه‌.صبح زود از خواب بیدار شدن و خورردن نوشیدنی گرم و کتاب خوندن از کارهای اولیه است.مداما در حال مطالعه ان.مثلا یک دقیقه رو از دست نمیدن.و کلی چیزهای دیگه.من از این چهارچوب ها خوشم نمیان .چند تامنبع انگلیسی هم دارن.

من کم و بیش نگاه کردم بهشون ولی نخوندمشون.

اینکارها یجور ژست گرفتنه.که من خوشم نمیاد.البته این نظر شخصی منه.من از ژست روشنفکری خوشم نمیاد‌ میرن تو گرونترین کافه ها و گرونترین قهوه ها رو میخورن و گرونترین لباسها رو که همه هم مارکن میپوشن و بعد ادعا بر ساده گرفتن زندگی رو دارن.خب نمیخونه با هم.علی هزارون تا لباس داره که یک بار هم نپوشیده باز هم خرید میکنه!!!!  

خب واقعا من دوست دارم روزهای تعطیل تا ۹ بخوابم اصلا یه روزی  نمیخوام نه درس بخونم نه کتاب؛ مگه من ماشینم که برنامه بگیرم؟؟؟؟ ولی خب اینها چهارچوب دارن واسه خودشون.

چیزهای دیگه هم هست ولی من همیناش و گفتم. 







نظرات 4 + ارسال نظر
فری خانوم یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 02:28

منم نمی تونم اینجوری باشم

منم نمیتونم سخته فعلا جدیدا اینجوری شده البته از قبل هم همش سرش به درس و کارش بود الان بیشتر شده.یکم بگذره از سرش میفته

رهگذر شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 22:36

برام سواله کادوی ولن چی گرفتین؟

بلیط کنسرت عزیزم

پسرک جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 21:42

پس چیز مزخرفیه
قالبی زندگی کردن زیادم جالب نیست
یه چیزایی روتین هست
ولی باید هر روز تازه شد
فی البداهه زندگی کرد
مثل شعرهای فی البداهه
اگر قرار باشه هر روز فقط یه شعر ثابت رو بخونیم
زیباییشو از دست میده

من دوسش ندارم اصلا

پسرک جمعه 26 بهمن 1397 ساعت 16:51

شادی خوبه

زندگی هوگه ای چیه؟

ذوقناک شدن خوبتر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد