عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

ما قول دادیم که برا هم ولن کادو  نخریم که یع روزی تو سال (هر روزی که دوس داشتیم) واسه هم روز عشق بگیریم.

علی پنجشنبه با یه دسته گل نرگس و دو تابلیط کنسرت اومد.

خب من منتظر نبودم در نتیجه سورپرایز شدم.

ولی من هیچی نخریده بودم براش و در نتیجه حس خوبی نداشتم.

حالا میخوام برای عید یه ساعت خوب بخرم براش که هم جبران روز عشق بشه هم برای عیدیش باشه.


جمعه عصر بالاخره رفتیم برای تراسمون میز و صندلی خریدیم.

از بس تنبلی کردیم شد یکسال.

وقتی چیدیم خیلی قشنگ شد خیلی عاشقش شدم. 

دیگه همش میشینم توبالکن.

اگه از محل ما رد شدین یه دختر و با شلوارک و ژاکت تو بالکن دیدین اون منم


نظرات 2 + ارسال نظر
روزهای زندگی من سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 23:29 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

مبارک باشه

ممنونم

پسرک یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 23:44

چه خوب
یاد فیلم مرد خانواده افتادم

حتما علی هم سوپرایز میشه و خوشحال از کادوش
مخصوصا اینکه هوگه ای هم هست و عاشق لباس و اینا

نسکافه یادتون نره
همیشه به شادی و دل خوش

مرسی پسرک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد