عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

ما آبان هم کنسرت همین  خواننده رفتیم.

من دوسش دارم چون.علی چند تا آهنگش و شنیده بود.ولی شناخت اونجوری نداشت.کلا خواننده ایرانی دوست نداره.ولی من میگم همینها که از بقیه بهترن و حداقل کنسرتش و بریم.

خب بعد کنسرت گف راضی نبوده.

الان هم با اینکه خودش بلیط خریده ریز ریز داره غر میزنه واسه پنجشنبه.

هیچ کسم از دور و بریام طرفدار این خواننده نیست.

فک کنم باید تنها برم

یاآگهی بزنم به یک همراه جهت کنسرت نیازمندیم....


نظرات 2 + ارسال نظر
فری خانوم چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 04:12

کدوم خواننده

کاوه آفاق

پسرک سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 21:44

کنسرت و پیک نیک و مسافرت و ....
همشون بهانه ای هستن برای با هم بودن
لحظات شاد مشترک
شاید اصلا مهم نباشه خواننده کیه
مهم اینه هر دوتایی توی کنسرت همخونی کنید و جیغ بزنید
با هم بودنه مهمه

علی اهل جیغ نیست اصلا ولوم نداره صداش برعکس من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد