عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

تولد تولد...

سلام سللم ب ه همه دوستای گلم.

جونم براتون بگه که دیروز سر کار نرفتمو کامل در خدمت مامان بودم.صبح ساعت ۸ بیددر شدیم هول هولی یه صبونه خوردیم و پریدیم تو آشپزخونه.قرار بود ما پیش غذا درست کنیم الی(خواهرم)دسر درست کنه غذا هم از بیرون بگیرن.مجموع مهمونا ۲۰؛۲۲ نفر بود.ما هم تصمیم گرفتیم لازانیا؛بیف استراگانف؛پیراشکی گوشت درست کنیم  که به نظر من سنگین بود به مامان میگفتم اینا همه میمونه ها اینا میخوان شام و کلی تنقلاتیجاتو کیک و اینا بخورن بابا رحم کنید بهشون که مامان گفت تو کاریت نباشهه فقط کمک کن ما هم گفتیم چشم.تمام مدت آشپزی میگفتم عین اینا برمیگرده خونه خودمون و کلی ذوق میکردم که تا آخر هفته لازانیا داریم.

تا ۲ سر پا بودیم بعدم من رفتم حمومو یکم خوشگل کردم و رفتیم خونه الی اینا.اونجا میزو چیدیم دیگه کم کم مهمونا اومدن و مهمونی شروع شد و  یکم رقصیدیم البته من اصلا بلد نیستم برقصم روز عقدمم همسری میرقصید و من فقط خودمو تکون میدادم .. بعدم شام خوردیمو کیک وتولد بازی.

شوهرخواهری واسش از این مرغ آمینا که تو سریال شهرزاد گردن شهرزاد خرید که الی کلی ذوقید وبسی کیفور شد.از کادو ما هم خوشش اومد خدارو شکر.

دیگه مهمونا رفتن ما موندیم واسه تمیز کاری.

تا ۲ سر پا بودیم ولی خونشو مثه دسته گل تحویل دادیم.

آشپزخونه رو تی زدیم؛ظرفاش کامل جا به جا شد؛خونه رو کامل جارو برقی کشیدیم فقط گردگیری نکردیم دی:

دیگه تا رسیدیم خونه خوابیدیم شد ۳.

صبح من با زنگ گوشی بیدار شدم دیدم همسریمه.

فداش بشم میگف جام خالی بود دیشب؟

منم گفتم کلیییی؛ اصلا به من خوش نگذشت خداییشم زیاد سرحال نبودم ولی به خاطر خواهری به روم نیاوردم.

دیگه اینکه واقعا دلتنگشم و تا هفته دیگه چطور سرکنم؟؟؟؟

خواهشا واسه ما دعا کنید که انتقالیش جور بشه بیاد تهران بریم سر زندگیمون.

من واقعا از این وضع خسته شدم.دیگه همسری گف میخواد آزمون دکتری شرکت کنه .منم یکم حسودی کردم آخه داره میشه ۳ سال من هنو ارشدمو نگرفتم البته تیریا مرداد یا شهریور؟؟؟!!!!!!دفاع میکنم ویحتمل مدرکمو میگیرم. 

خب روده درازی بسه برم کمک مامان که نهار آش داریم جای همتون خالی. 

بازم میام .

فهلااا.....

بعدا نوشت: راستی هیچی از غذاها نموند دیشب..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد