عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

شروع دوباره

الان  همونجایی هستیم که چند ساله برای رسیدن بهش تلاش کردیم.

تو این یه هفته  که اینجاییم من فقط خوابیدم.

دارم جبران بی خوابیهای هفته های آخرو میکنم.

تا زندگی بیفته رو روال طول میکشه.

فعلا که همه چی خوبه.



نظرات 3 + ارسال نظر
ما و تربچه مون جمعه 9 اسفند 1398 ساعت 23:51 http://torobchenoghli.blogfa.com

خب بسلامتی
خوشحالم که به آرزوتون رسیدین
از کرونا هم نجات پیدا کردین:))

مرسی عزیزم
اینجا هم هست کرونا و ضمن اینکه قلب من ایرانه و اینجا برام طعم زهر مار میده فعلا

پسرک چهارشنبه 7 اسفند 1398 ساعت 11:31

این نقطه همونجاییه که باید به آسمون نگاه کنید و بلند فریاد بزنید خداروشکر
من هم میگم خداروشکر
ان شاالله همه زندگیشون لبریز از آرامش باشه
خدا قوت بابت سختی های این دوره ای که پشت سر گذاشتین
یه جشن حتما برای خودتون بگیرید

مرسی پسرک ممنونم از کامنتهای انرژی زات

رهآ سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 17:46 http://Ra-ha.blog.ir

خوشحالم براتون.
الهی روزها و لحظه های خوبی برای خودتون بسازید.

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد