عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستان عزیزم.

بالاخره سال نودو پنج هم داره تموم میشه.

چه سال بدی بود امسال.

ازرفتنش بسیار خوشحالمممممم.

امیدوارم امسال سال خوبی برای هممون باشه.

خب برای اولین عیدمون وسایل هفت سین خریدم.

از این ظرفهای کوچیک پایه دار با آینه اش.

حالا قراره رفتم خونه بچینمشون.

چون الان خونه مامانم اینهام.

قراره امشب برگردم و دوشنبه بعد از سال تحویل برگردیم.

فعلا اتاق خواب و آشپزخونه رو تمیز کردم.

ولی باید فرش و شامپو فرش بکشم و سرویس بهداشتی و حموم و بشورم.

که میمونه واسه این چند روز باقی مونده.

برای عید هم از تن درست مانتو و شال سنتی طوری خریدم.

مانتوم سنتی سبز تیره است.

با شال عنابی و ساپورت عنابی.

کیف هم تازه خریده بودم نگرفتم.

کفش هم داشتم نگرفتم.

به جاش از حراجی پالتو خریدم و کلی ذوقش و کردم.

خب ما بخش اعظم حقوقمون میره واسه اقساط خونه و ماشین.

از لحاظ مالی تا اردیبهشت تحت فشاریم.

خدایا این دو ماهم رد بشه من یه نفس راحت بکشممممم.

تقصیره علیه.

تو هاگیر واگیر عروسی هم خونه رو عوض کرد هم ماشین جدید گرفت.

این شش  ماه که عروسی کردیم خیلیییییی تو مضیقه بودیم و با سیلی صورت سرخ کردیم خخخخخخ

از اونورم هی بهمون میگن چرا ماه عسل نمیرین؟؟؟

خب معلومه پول نداریم.

یه سفر داخلی دو تومن در میاد.

ما هر ماه حدود چهار  ونیم قسط میدیم.

اسفند شش ونیم دادیم.

واقعا خالی خالی شدیممممم.

من از بی پولی خیلی میترسم.

از اینکه به کسی رو بزنیم.

برامون دعا کنید این دو ماه هم به خیر و خوشی بگذره.

روابط با علی معمولیه.

من واقعادلم یه زندگی رمانتیک میخواست ولی نشدددد....

مقصر اصلی منم.

نباید تحت فشار ازدواج میکردم‌

میدونم حرفهام تکراریه ولی خب اینها اصلیترین اتفاقهای زندگیمه.

امشب هم چهارشنبه سوریه.

من موندم خونه وبیرون نرفتیم.

ولی از سر و صدا به نظر میاد امسال مراعات نکردن متاسفانه.

تا هفت اینطورا عالی بودا ولی الان اوصاع خوب نیست.

امیدوارم هر جا هستین خوش بگذره بهتون حسابیییی.

سر سفره هفت سین برای منم دعا کنید فعلا...