عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

بازگشت

وبلاگم چه سوت و کور شده.

خیلی وقته ننوشتم.

نمیدونم از کجا شروع کنم؟؟؟؟؟

خب من هنوز دکتری نگرفتم.قبول میشم ولی تو مصاحبه رد میشم.واقعا کلافه شدم.من همه ی زندگیم درس خوندنه عاشق دانشگاه رفتنم.حس زندگی دارم تو دانشگاه. به سرم زده یه ارشد دیگه بگیرم.مرتبط با رشته ام.شاید با داشتن دو تا ارشد مصاحبه رد نشم.

راستش پست آخرم و خوندم دلم گرفت نه دکتری قبول شدم نه ویولون سل خریدم.فقط زبانم  و رفتم به یه جایی رسوندمش.

مجددا هم رفتم سر کار.ماشینمم فروختم.

کلا این یک سال یه عقبگرد اساسی داشتم.

فروختم دادم علی باهاش یه کاری و شروع کنه که هم کاره ضرر کرد هم ماشین من پرید.

رابطه با علی همونجوریه با خانواده اش خیلی سردتر ازقبل شدم.از بس دخالت کردن.من کلا اهل جواب دادن نیستم فقط از طرفم فاصله میگیرم همین.

اینقدر برای بچه به ما فشار آوردن که حد نداره.

ولی ما اصلا بچه نمیخواییم.

متاسفانه پول کافی برای رفتن از این خونه رو نداریم و مجبورم با زندگی قبیله ای علی اینها بسازم.

فعلا همینا.