عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

بالاخره طلسم شکست و من باشگاه ثبت نام کردم  

روزهای زوج

کلی ذوقش و دارممممم 

نیست خیلی وقت دارم کلا همش بیرونم  این روزها یکمم برگشتنی تو هفت حوض چرخیدم و طلاهارو نگاه کردم.

کلا من خیلی مودیم 

امروز افتادم رو مود خرید سرویس عروسیم.

به همسر گفتم بریم بخریم

دیگه کلافه شده گف  تو که همش دنبال لباس بودی چی شد پس؟؟؟؟

دیدم راست میگه اول تکلیف لباس مشخص بشه بععععد برم دنبال سرویس و این داستانها فعلا فقط حرف میزنم حس رفتن  دنبال این کارهارو ندارم متاسفانه‌.

دیگه حرفی ندارم فقط اومدم ذوق باشگاهمو با شما شریک بشم.

دوستون دارم فعلااا..


قسمت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.


بعدا نوشت: انتقالی همسر تقریبا منتفی شد ولی من قویتر از این حرفهام‌.

خدا کمکم میکنه.






عشق تو پابندم کردم




آخرش اما چی شد






عشق تو بازنده ام کرد....




جامو تو قلبت نگه دار حتی اگه پیشم نباشی......


این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.