عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

وب گردی

سلام دوستای گلم .خوبید خوشید باهوای سرد و اندکی برفی چه میکنید؟؟؟؟

راستش یه مدته یه وبلاگیو میخونم که یه دختر سی ساله نویسندشه.مجرده.

برام خیلی جالبه که تو این سن به شدت به خانوادش وابسته است و مدام میگه مامان برام چایی اوردن بابا دیدن من هوس شیرینی کردم برام خریدن مامان دارن بهم آبمیوه میدن که ضعف نکنم بابا بردنم بیرون برام لواشک خریدن....

واقعا پدر و مادر مهربونی داره وخدا واسشون نگه داره ولی یه لحظه فکر نمیکنن که این دختر با این سن باید از پس خودش بربیاد تو جامعه.حالا بحث کارو میذاریم کنار ولی این دختر در حد یه دختر بیست ساله هم توانایی نداره.

مدام از تکراری بودن روزاش میناله و کسی نیست بگه خب عزیزم درس بخون  یا برو سر کار یا برو دنبال هنری هیچی انگار نه انگار که روزاش دارن الکی الکی میگذرن و تنها ذوق این دختر خوردن پیتزا یا بستنی یا کبابه.

نمیخام بگم خیلی میفهمم ولی اگه خدایی نکرده چند سال دیگه پدر ومادرشو از دست بده خیلیییی ضربه میخوره که جبران ناپذیره.

خواهشا شما پدر و مادر عزیز بچه هاتونو مستقل بار بیارید که در نبودتون بتونن از پس خودشون بربیان.

بخدا ادعای فهمیدن و دونستن ندارم ولی حتما این جور بچه ها در نبود پدر و مادر آسیبهای جبران ناپذیریو متحمل میشن.

البته با توجه به شرایطی که توصیف کرده فهمیدم هم توانایی مالی و هم آرادی کافی برای ادامه تحصیل و کار کردن و رفتن دنبال کلاس فوق برنامرو دارن فقط خودش میگه حوصله ندارم و مامان بابا هم میگن به خودت فشار نیار عزیزم

 و در واقع اون حس کمال طلبی و روحیه جنگجو بودن و دارن تو بچشون سرکوب میکنن ازش یه شخصیت منفعل ساختن که به گفته خودش همش کسله و همش افسرده است و قلب درد داره و این حرفا. 

واقعاااا دلم واسش میسوزه کاش خانوادش کمکش کنن یه راهی پیدا کنه نه اینکه تو پست چند روز پیشش بگه کاش بمیرم آخه کاری تو این دنیا ندارم وقتی این حرفو زدا قلبم آتیش گرفت که ببین با کوته فکری و دوستی خاله خرسه چطور دخترشونو دلسرد کردن که احساس میکنه آدم مفیدی نیست.

کاش خانوادش سر عقل بیان. 

در آخر بگم خانه دار بودن و فرزند داشتن هم خودش کار محسوب میشه چون هم یسری وظیفه رو دوش خانوم خونست و هم کلی هدف وبرنامه واسه زندگیشو بچش داره یه وقت خدایی نکرده. سوء تفاهم نشه که منظورم اینه که هدف داشتن فقط تو درس خوندن و سر کار رفتن خلاصه میشه این خانوم چون مجردن و به شدت احساس یأس دارن به نظرم این کارا میتونه واسشون مفید باشه.که فقط زندگیو ادامه حیاتشونو منوط به ازدواج نبینن وتو خودشون یکم بگردن و خودشون واسه خوشون انگیزه واسه ادامه زندگی و خوشبخت بودن و شاد بودن پیدا کنند باشد که رستگار شویم دوستون دارم..

فعلا....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد