عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

اعتیاد

من کلا زود به همه چی عادت میکنم خیلی دیر هم دل میکنم.کلا کیس خوبی واسه اعتیادم.مثلا گیر میدم به یه وبلاگو روزی صد دفعه چک میکنم آپ کرده یا نه.یا واسه امسال یه پالتو خریدم و یه بافت ولی عنوز پالتو سال پیشمو میپوشم چرا راه دور بریم همین وبلاگ از صبح هی میام پست میذارم بازدید هم نداره ها ولی من از رو نمیرم.الانم نشستم نوبت ترمیم ناخن دارم واسه فردا که تولد خواهریمه.بعدم با مامانم قرار دارم بریم خرید تولد

.این هفته خیلی واسه من کش اومد کلا دی واسه من سنگین میگذره.خوشحالم که فردا پنج شنبه است کلا من روز قبل تعطیلیو بیشتر از خود اون روز تعطیل دوس دارم.حیف فردا همسری نیست آخه کارش عسلویه هست و سه هفته یک بار میاد.همین خیلی آزار دهندست که مدام میره و میاد.خب من کم کم نوبتمه باید برم فهلا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد