عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

آقا من اینو بگم و برم دیگه.

ما یه گروه تلگرامی داریم که همه بچه های خوابگاه که همو میشناسیم هستیم.یه دختری هست که دوست یکی از بچه ها بود و من زیاد روش شناخت ندارم.

ایشون شش ماهی هست که عقد کردن.یه مدتیه با نامزدش مشکل پیدا کرده و میاد عمومی میگه و راهنمایی میخواد 

خب من خودم خیلی شده که راهنمایی بخوام

حتی چند بارم اینجا تقاضای کمک کردم از بچه ها

واقعاااا هم بهم کمک کردن دوستای گلم.

چون آدم تو مشکلات مغزش قفل میکنه یا خیلی از تجربیات چون واسه بار اوله یکم گیج میشیم. تو گروه ما چند تا از بچه ها هستن که عروسی کردن و خیلی تجربیات خوبی دارن.

خلاصه ما به این دختر هر چی میگیم ابن کارو کن میگه کردم جواب نمیده اینو بگو میگه نه شوهر من اینجوری بگم بدش میاد باید اونجوری بگم

میگن برو مشاور نهه لازم نیست الان.. 

یه دو ماهی هست که هر هفته این بساطو داریم.

اوایل من خودم یه راهکارایی میدادم ولی دیدم نه این خانوم احساس میکنه علامه دهره و منم ساکت شدم.

تو این دو ماه حرف تمام بچه هارو رد کرده.  اوایل هفته اومد داغون و زار گفت شوهرش سر یه جریانی زده تو دهنش و کلی فحشش داده.

دیگه بچه ها یکم دلداری دادن و شروع کردن گفتن به اینکه اینجوری نمیشه و باید فکر اساسی کرد.

ایشونم طبق روال قبلی تمام نظراتو رد فرمودند.

خب درددددد ....

چته تو عزیزم؟؟؟؟؟

 اگه راهکار میخوای خب حرف گوش کن اگه نمیخوای لطف کن به کسی نگو عزیزم. دوما اگه تو کار بلد بودی رابطه ات هر روز بدتر نمیشد.

والله بخدا ما هروز مشاوره ایمو هی از این و اون کمک میگیریم باز این وضع و حالمونه.

البته من فقط اینجا مشکلاتمو میگم و پیش مشاور.

پیش دو تا از دوستای صمیمیم هم درد و دل میکننم  فقط و البته اینجا.

البته به نظر من تقصیر کار دخترست.کسی که انقدرررررر خیره سرو لجبازه معلوم مشکل داره دیگه.

خلاصه الان دیدم تو گروه بحثشون داغه منم اومدم راجع بهش پست بذارم چون خودم  فقط بهش میگم خدا بزرگه عزیزم امیدوارم زود مشکلت حل بشه و... تمام.

به نظر من خوبه که هر چند وقت یکبار با یه فرد بیطرف صحبت کنیم و ببینیم اون نظرش راجع به ما چیه نه اینکه همش فکر کنیم کارمون درسته و یه دونه ایم.

البته با خودمم هستمااا.من خدایی  اخلاق گند خیلییییی دارم ولی زود اشتباهاتمو میپذیرم و با آغوش باز انتقاد پذیرم.

چون به شدتتتت توصیه و نصیحتای اطرافیانم تو بهبود زندگیم کمک کرده.

به نظرم پافشاری رو بدخلقیا که تو وجود همه آدمها هست فقط باعث تنهایی ما میشه.

همینجا از خدا میخوام همیشه دوستای خوب جلو راهم بذاره که هرزگاهی بگن هی مهسا خانوم  حواست باشه داری کج میری.

آمین.

فهلا دوس جونام.


نظرات 1 + ارسال نظر
بانو جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 21:01 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

عزیزم چه خوب که شما آدم انعطاف پذیری هستی
این یه ویژگی خیلی خوبیه که شما از راهنمایی بقیه استفاده میکنی
انشالله همیشه شاد و سلامت باشی

مرسی عزیزم چون واقعا وقتی استفاده کردم نتیجه گرفتم ازش.مرسی همچنین شما عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد