عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستای گلم خوبین؟؟؟؟

منم خوبم خدارو شکر ملالی نیست جز دوری همسرم.

پنجشنبه که من سر کار بودم تا عصری.بعدشم شام رفتیم خونه خواهرم اینا به مناسبت روز پدر.

که دیگه به درخواست خود بابام براش کارت هدیه گرفتیم که همونجا دادش به مامانم .الهی فداش بشم پدر من  یه پدر نمونه است که من عاشقشم.

تکیه گاه منه قربونش بشم.

بعد عقدم پدرم برام بزرگتر و عزیزتر شد تنها مردیه که من میتونم همیشششششه بهش تکیه کنم.

خدایا همیشه سایه اش بالای سرم باشه.

آمیییین.

خب بگذریم.

دیگه با خواهری تصمیم گرفتیم بریم جمعه خرید و برگشتنی خواهری هم اومد خونه ما که فردا معطل راه نشیم .

صبح هم رهسپار منیریه شدیم و من واسه باشگاهم دو تا ست ورزشی خریدم و یه ریبوک خوشگل رنگی رنگیییی.

بعدهم رفتیم نهار مهمون خواهر بزرگه بودیم.

بچه ها یه جای جدید رفتیم به اسم رستوران مم مد استیک هاوس.

استیکاش عالیهههه با قیمتهای خوب الان هم تو آفه.

مجتمع آ .اس پ پشت رستوران ته دیگه.تنها ایرادش اینه که یکم ضعیف سفارش میگیرن و دیر میارن ولی به غذای عالیش می ارزه برید حتما.

خلاصه نهار و خوردیم و جدا شدیم هر کی رفت خونه خودش.

منم اومدم  و یه دوش گرفتم ویکم با همسر صحبت کردم و شب هم  تا تونستم شام خوردم خیر سرم رژیمم مثلا ولی به شدت گرسنه بودم انگار نه انگار اون همه نهار خورده بودم.

دیروز هم اولین روز باشگاه بود که خیلییییی عالی بود بماند که من کلی بدن درد داشتم و همش کیسه آب گرم گذاشتم پشت پاهام ولی باز باتمام این تفاسیر عالی بود.

مربیمون یه خانوم همسن و سال من بود که خیلیم. خوش فرم بود و خیلیم جدی بود که باعث شد من بیشتر ازش خوشم بیاد .کلا نمیذاشت وقت به لودگی بقیه بگذره و عالی مدیریت میکرد.

منم له و لورده اومدم خونه و یه دوش آب گرم  گرفتم و شامم جوگیر شدم فقط ماست خوردم که من توش نعنا وآویشن  میریزم و عاشق طعمشم.

خب قبل سال یسری قرار گذاشتم با خودم یکیش ثبت نام تو باشگاه بود  که اکی شد یکیشم این بود که کتاب بیشتر بخونم و این ماه فقط دو تا کتاب خوندم.

جای شرمندگیه واقعا نمایشگاه کتاب داره میاد و من همچنان یسری کتاب که سال پیش خرییدم و نخوندم.

البته توضیح بدم که یکم زیادی کتاب خریدم ولی کلا سال گذشته تنبلی کردم .

این ماه کتاب خاطرات (دیوید فوئنکینوس) و  ظرافت جوجه تیغی(موریل باربری) خوندم خب واسه شروع خوبه امیدوارم این روند ادامه پیدا کنه و مشکلات وسختیها باعث نشه کن از خودم فاصله بگیرم و واسه خودم وقت بذارم.

ما خانوما باید واسه خودمون بیشتر وقت بذاریم که اطرافیانمون هم برامون ارزش قایل بشن..

یه چیز دیگه کلاس یوگا رو هم دوست دارم تجربه کنم اینجا کسی هست  که مربی خوب بشناسه معرفی کنه؟؟؟

چون میگن کلاسش. تا حد بسیار زیادی تحت تاثیر مربیه. 

حالا که  پستم انقدر پخش و پلاست.بذارید اینم بگم از خدامه که این ماه سریع تموم بشه و من از این کارآموزیه یگانه راحت بشم.

باور کنید من با همه جور آدمی میسازم به جز این یگانه.

خیلی دارم تحملش میکنم که حرفی نمیزنم بهش.

خیلی لوده و بی ادبه .

شوخیاش لوسه.

واقعا خانواده ها باید بفهمن لوس بازیای بچه هاشون واسه خودشون جذابه واسه بقیه عذابه.سه تا همکار خانوم دیگمون همش میگن مهسا چطور با هاش ارتباط برقرار میکنی؟؟؟

ولیخب صبر کن که معرف حضور همه هست فقط دارم صبر میکنم.ولی واقعا یک کاه مونده و من اعصابم نمیکشه واقعا.

آخر هفته باید برم شعبه اراک تا با مدیر شعبه اراک برای همکاری صحبت کنم.

بچه ها دعا کنید که جور بشه بدجوری تو این سه سال به درآمدو استقلال عادت کردم و الان سختمه  ونمیتونم از همسر پول بگیرم خواهشا واسه کار اراکم دعا کنید مرسی عزیزای من.

اگه کارمن جور بشه نمیتونیم بریم خونه های سازمانی شرکت نفت چون خارج از شهر ه و من رانندگیم تو جاده تعریفی نداره ولی همسر گفت خونه تو شهر رهن میکنیم و همسر هر روز بره و بیاد البته فاصله اش تا شهر بیست و پنج کیلومتره وبیشتر از نیم ساعت راه نیست.

اگه خدا بخواد پنجشنبه با همسر میریم  اراک که اگه کار من اکی شد یه نگاهی به خونه های اونجا بندازیم.

خب دیگه من کم کم برم خیلی دوستون دارم دوستای گلم هر چند کمید ولی بامعرفتین 

فعلااا.


نظرات 11 + ارسال نظر
گل صحرابی چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 01:43 http://ww.ninigol1393.blogfa,com

امیدوارم هرآنچه از خدا میخواس بعت بده

مرسی عزیز دلم

بانو دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 19:45 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

سلام عزیزم
من اومدم
باشگاه رفتنت یه لایک بزرگ داره
خدا باباتو واست حفظ کنه
انشالله کارت تو اراک هم درست شه و بری سر کار

سلام خوش اومدی عزیزم مرسی خانومی

milad.mahsa دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 12:32 http://tanhaa-yek-sedaa.blogfa.com/

سلام مهسا
چه جالب اسم منم مهساس
ابجی جان وبلاگ خوبی داری با اتفاقای جالب
به منم سربزن با تبادل لینک موافقی بیا وب خبرم کن

سلام عزیزم مرسی لینک شدی

آنیتا دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 10:54 http://anivamilad.blogfa.com

سلام عزیزم،خوبی؟؟؟؟
مهسا استقلال مالی داشتن خیلی خوبه خیلییییی.من عقد و نامزد بودم کار میکردم دستیار استاده کنکورمون بودم خیلی خوب بود اونموقع ولی الان نه دیگه عروسی که کردم رومم نیست بعضی وقتا اینقدر ولخرجی میکنم.البته هیچوقت هم نگفتم پول میخوام.
انشالله که میری اراک کارت درست میشه و با دل خوش برمیگردی عزیزم.خوش بگذره این چندروزی که میری اراک نهایت استفاده رو بکن.
دیشب پستت رو دیدم که نوشته بودی خیلی از دستت عصبانی شدم خیلییییییییخوبه که الان پاکش کردی.

سلام واقعا استقلال مالی عالیه
مرسی مهربونم
مفصلتر نوشتم داغونم آنی

خانوم خونه دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 ساعت 05:41 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام عزیزم...صبح بخیر...خوبی مهسا جانم؟
خوشبحالت مامانت اینا بهت نزدیکن و میتونی بریی پیششون من دلم واسه مامانم اینا لک زدهمعلوم نیس کی بشه بریم پیششون
باشگاه عالیه...خیلی عالیه...چون تجربه دارم ...میگم...
ولی از وقتی اومدم تهران دیگه نشد برم باشگاه الانم که ذیگه بخاطر کار اصلا وقت نمیکنم برم...
منم 4 تا کتاب جدید گرفتم تازه یکیشو خوندم
عزیزم ایشالله کارت جور میشه...توکل به خدا

سلام عزیزم امیدوارم کارتون جور بشه بری پیش مامان جونت سریع باشگاه عالیه اگه جور شد برو
توکلم به خداست وگرنه زنده نمیموندم

سارا یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 20:39 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

سلام خوشگلم
ببخشید من بی معرفت شدم و دیگه نمیام کامنت بذارم
نگران نباش سورنس عضلانی فقط با خود ورزش رفع میشه، خوش به حالت که میری باشگاه، حالا حسابی خوشگل و خوش اندام میشی.
منم از پول گرفتن از اقایون اصلا خوشم نمیاد، دوست دارم دستم تو جیب خودم باشه، حتی خریدای خونه ی هیرش یا خرید های بچه هارو دارم با پول خودم انجام میدم، اصلا فکر پول گرفتن اعصابمو بهم میریزه. انشاالله که کارت جور میشه خانمی مثبت برو جلو تا ببینی همه چیز به بهترین شکل پیش میره. اراک خوش بگذره

سلام گلم نه این چه حرفیه تو شرایطت کاملا درک میشه عزیزم امیدوارم هر چه زودتر با شرایطت وقف پیدا کنی‌.
خیلی به دعا واسه کار نیاز دارم مرسی عزیزم
مرسی

sgh یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 19:48 http://upinthesky.blog.ir

موفق باشی عروس خانم

سلام عزیزم مرسی ممنون همینطور شما

sarina 78 یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 19:47

سلام
راستش بگم که اصلا حس کامنت نوشتن ندارم.
این کامنتم حکم اعلامه وجود رو داره.
میخونمت ولی بخداا حوصله ندارم نظر بزارم.

سلام چرا دوستم حوصله نداره؟؟؟؟؟؟
عزیزم شماهمه جوره عزیزی و با معرفت امیدوارم زودی با حوصله بشی

mino یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 16:25 http:// minoooo182.blogfa.com

سلام عزیزدلم خوبی؟خوشی؟خانمی نفقه وظیفه مرد ربطی به شاغل یا شاغل نبودنت نداره گلم وباید هر ماه بهت داده بشه.ولی ازته قلبم دعا میکنم که کارت به خوبی پیش بره وموفق باشی.من که تحمل کسایی که رفتارشون بد ویابه دیگران بی احترامی میکنند واسم سخته.ان شالله که همیشه موفق وشاد باشی گلم.

سلام مینوی عزیزم خدارو شکر علی تو اینجور موارد خسیس نیست اصلا ولی بحث عادته.منم چون مستقل بودم یه کم ولخرج شدم که اگه نخوام برم سر کار سختم میشه.مرسی عزیزم منم از ته قلبم میخوام به اون چه که میخوای برسی.
مرسی دوست خوبم

نیلو یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 15:39

آره روزای اول ورزش کردن همینجوریه انگاری بدن کوفته شده بعد درست میشه .انشالله کارتم جور میشه.خانوم باید از لحاظ مالی مستقل باشه .الان دیگه واقعا مثل قدیم نیست که زن گردنشو پیش شوهرش با شرمندگی خم کنه که چندرغاز پول بذاره کف دستش که یچی برای خودش بخره.درکت میکنماشکال نداره تحمل کن شایدم خودش خسته شد وسط راه ول کرد کارشو

امروز مثل آدم آهنی راه میرفتم باید میدیدم.
واقعا منم بد جور عادت کردم و کلییی ولخرجی میکنم خدا کنه جور بشه.
امیدوارم که از رو بره و دیگه نیاد

نیلو یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 ساعت 15:25 http://maduta.blogfa.com

سلام عزیزم ممنونم .نیلو ومحمد لینک کن یا یِک فِنجآن عِشق .فرقی نداره .

لینک شدی عشقن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد