عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام خوبید دوستای گلم؟؟؟

یه رابطه ای هست بین نوشتن و حس نوشتن.یعنی هر چی بنویسی مدام حس نوشتن تقویت میشه و هر چی ننویس به سمت ترک نوشتن سوق داده میشی و من   حتی به فکر حذف وبم افتاده بودم.

من هم به نت دسترسی داشتم هم وقتشو داشتم فقط حرفی نداشتم بزنم.

بگذریم.

بریم سراغ تعریفیها.

یادتون میاد گفتم میخوام برم اراک برای اینکه با مدیر اون شعبه صحبت کنم؟؟؟

سه شنبه مدیر تماس گرفت که  خانم فلانی یکشنبه  آینده جشن مدیرهای شهرستانه و مدیر اراک هم هست و تو دیگه نرو  اراک و یکشنبه با من بیا بریم جشن 

هم من هستم هم هماهنگ کننده کل آموزشگاهها.

منم از خدا خواسته قبول کردم.

دیگه خبر خاصی نبود و چهارشنبه همسر اومد و صبح من میخواستم برم  سالن گیوا که شو عروس بود.

شب رفتیم خونه علی اینا که صبح باید ساعت ده سالن میبودیم.   که خیلی مدلهاش چنگی به دل نمیزد  وخیلی خورد تو ذوق همه.کلا پنج تا عروس داشت که همگی با یه مدل مو و با یه مدل میکاپ بودن و همه یه شکل بودن.

از اونجا هم رفتیم مزون پدرزن همکار علی تو میرداماد.

منم مدل انتخابیم و نشون دام و اکی کرد که برام به قیمت تولید بدوزه‌.

کم پف گرفتم برخلاف میلم.


حالا این هفته میزم اندازه هامو بگیره و من مدل دانتل انتخاب کنم.

بعد مزون هم رفتیم آب زرشک خوردیم جاتون خالی خیلییییی خوب بود.

ما زمان دوستیمون و نامزدیمون واسه کافه و یا نهار پاتوق داشتیم

دیگه یه مدته علی میگفت بریم جاهای جدید و امتحان کنیم.

این سری هم رفتیم بلک برگر تو تجریش کلی برگرهای رنگی رنگی داره و خوشمزه فقط ایرادش اینه که فضاش کوچیکه.

خیلی ایده اش جالبه مسیرتون خورد برید حتما.

یکمی این دو روز با هم تو دعوا بودیم متاسفانه و کلا اردیبهشت امسال واسه من اردیجهنم بود و از خدامه که تموم بشه بره.

یکشنبه هم رفتم تو جلسه از ما بهترون.

با مدیر جدیدم آشنا شدم به نظر مرد خوبی میومد کلی خوش وبش کرد باهام.

اصرار داشت که من  از مرداد برم اراک که گفتم من زودتر از بیست و هفت شهریور نمیتونم بیام اراک.

قرار شد از مرداد برم دفتر مرکزیمون که  از اراک پرونده ها فکس بشه برامون منم کاراشو انجام بدم

سر این اصرارش منو کفری کرده بود.

هی میگفتم من تو اون شعبه هفته ای صد تا پرونده ارو ثبت میکنم و سند میزنم اونم تو تایم کم واسترس بالا.

حالا تو کل سال شعبه اراک سیصد تا!!!!پرونده داره( شعبه الان حدودا سالی دو هزارتا پرونده داره) قطعا تو اون تایم بیست تا پرونده میاد که کار یه روز منه.

ولی زیر بار نرفت منم گفتم جهنم مرداد میرم سر کار.

یعنی من تا نزدیک عروسی  سر کارم

بازم هزار بار شکر کارم اکی شد.

چون اونجا احتمالا از تنهایی و بیکاری دق میکردم.

مبلامونم امروز زنگیدن که اون مدل شمارو نداریم بیایید جدید سفارش بدین.منم زنگ زدم به علی که زیر بار نرو من اون مدل و میخوام که ایشون گفتن نه من درستش میکنم تو حرص نخور.

بچه ها سرویس طلا واسه عروسی  این مدل جدید که یه سنگ رنگی بزرگ داره چطوره؟؟؟ بلد نیستم عکس بذارم امیدوارم بتونید مجسم کنید.

مرسی که به یادم بودید دوستون دارم


نظرات 8 + ارسال نظر
حوا یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 01:08

اینقدر که از نوشته هات خوشم ا
اومد الان نشستم دارم همه پست هات رو میخونم
گفتی رفتی بلک برگر..منم خیییییلی تعریفش رو شنیدم و دوست دارم امتحانش کنم..
سالن گیوا هم توی اینستا دنبال میکنم هر دو شعبه ش رو

مرسی عزیز دلم
بلک برگر عالیه فقط شلوغهههههه
وایی کار شقایق عالیه تو گیوا

mahsa شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 18:05 http://mahsa6812.blog.ir

از همون اولشم گفتم مهساها همیشه عالی میشن و پر از پشتکارن

ای جونم بله پس چی؟
ما مهسایییممممم

بانو چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 20:25 http://manvahamsaram94.blogfa.com

سلام عزیزم
انشالله به سلامتی و خوشی عروسیت برگزار شه
خداروشکر که کارت هم حل شد
دعا کن منم برم سر کار

سلام بانووووو
دلم یه ذره شده برات
همچنین امیدوارم برای تو عروسیت عالییی بشه عشقم
پیدا میکنی جوینده یابنده است

سارا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 23:56 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی عروس خانم؟
برای عکس گذاشتن،‌ باید عکست رو یه جا اپلود کنی،‌مثلا تو سایت picofile.com بعد ادرس عکس رو برداری و برای تو پستت، اون بالا یه گزینه هست درج یا ویرایش تصویر، روش کلیک کن و ادرست رو اونجا پیست کن و بعد ثبت رو بزن.
خیلی راحت عکست میاد.

فکر کنم منظورت همچین مدل هایی هست، من ازین مدل ها خوشم میاد.
http://www.brides.com/images/2010_bridescom/00_editorialimages/12/kate-middleton-engagment-ring-look-alikes/main/kate-middleton-engagement-ring-look-alikes-013.jpg
من مدل های یاقوت کبود رو دوست دارم، البته این سلیقه ای هست، زمرد هم هست که قشنگه.

چقدر خوب که کارت درست شده، اصلا استرس عروسی رو نداشته باش، همه چیز خیلی عالی پیش خواهد رفت

سلام عشق من.بله دقیقا منظور من همین مدلهاست.
منم خیلی دوست دارم این مدلی.
امتحان میکنم امیدوارم جواب بده
آره هیچی مثل کار حواس من و پرت نمیکنه.

نیلو سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 11:47

قربونت که یکیه ولی بازم دلت نمیاد بری وبفکر اینی که کار مردمُ راه بندازی .خو مگه مدیریت بلاگ اسکای با بلاگفا فرق میکنه؟اگه فرق نمیکنه از دوستام بپرسم بگم چجوری عکس میذارن .من خودم بلدم چجوری میذارن ولی یه نوع دیگش هست از این کلیک کردنیا شو بلد نیستمباید اونم یاد بگیرم

عزیزدلمیییی تو عشقم
نمیدونم فرق داره یا نه
اگه یادم بدی که عالیهههه ممنونت میشم کلی

آنیتا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 03:36 http://anivamilad.blogfa.com

سلام مهسا خوبی؟؟؟
وایییی بالاخره رفتی واسه لباس عروس.یه پروژه ای داشتی تو با لباست.
چرا کم پف حالا دوختی؟؟؟؟
خداروشکر کارت درست شد؟!!یه حسی بهم میگه قلم چی کار میکنی!!؟!؟!!!!
وااا من نتونستم تصور کنم سرویسی رو که گفتی.
حالا چرا آقا قبول نمیکنه تو شهریور بری سرکار!؟!اینطوری که تو باید از مرداد بری اراک و کلی کار داری خودت واسه عروسی!!
مراقب خودت باش مهسا جونم.

سلام عزیزم مرسی
حست اشتباه میگه.
مدل سرویسش تو جواهریا زیاده
چشم هستم توام مراقب خودت باش.

خانوم خونه دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 21:17 http://www.ganje-man.mihanblog.com

سلام مهسا جانم خوبی عزیزم؟
قربونت برم پس خدا رو شکر همه کاراتو داری اوکی میکنی...خوبه که از مدیر جدید راضی هستی...
مدیر خوب داشتن نعمته عزیزم...
من نتونستم تجسم کنم

سلام عزیز دلم مرسی تو خوبی خانومی جونم؟؟؟؟؟؟
آره خدارو شکر وضعیت داره میره رو روال.
واقعااا مدیر خوب نعمته.
عزیزمی سخته خب بدون عکس حق داری

نیلو دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 20:42

سلام .مهسا چرا به کوتاه ترین راه فکر میکنی ؟حذف وب چرا خب؟همه همین روزای خوب وبد دارن منتها یکی ثبت میکنه تو وبش یکی نه وهمه رو میریزه تو خودش(مثل من)
-من زیاد رابطه ام با سنگهای کار شده روی طلا خوب نیست ,عوضش طلای نگین کاری شده بیشتر به چشم میاد بنظرم:)
-وای تا مرداد سرکاری:(فقط حواست باشه زیاد استرس نداشته باشی که نزدیکای عروسیه فیتنس باشه هیکلت
-انشالله هم که با همسریت خوشبخت بشین براتون ارزوی خوشبختی میکنم:)
مگه تعداد پرونده ها به حقوق هم ربطی داره؟

سلام عزیزم اون سرویسها هم قشنگن
مرسی گلم ایشالله واسه شما و آقاتون پر خوشی باشه.
نه اصلا فقط به ساعت کاری بستگی داره.مدیر اراک میگفت کارا رو هم تلنبار میشه نیای منم میگفتم من به حجم کار بالا عادت دارم.
اصلا حجم کاراشون قابل مقایسه نیست ولی قبول نمیکرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد