عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

مهاجرت

سلام خوبین دوستای نازنینم؟؟؟

کاشت ناخنامو برداشتم دیرزو یکم درد داشت ولی الان خیلی خوبههههههه.... احساس سبکی مضاعف دارم

اول مرداد میرم برا کاشت  دوباره 

یه چند وقته یه فکری ذهنمو درگیر کرده...

با این  که خیلی به پدر و مادر وابسته ام اما دوست دارم برای مهاجرت اقدام کنیم.

فکرشو همسر اوایل عقدمون انداخت تو سرم...

واسه همینم دکتری شرکت کرد..

الان گفت جدی تر بهش فکر کنیم..

به جز یه ترس خفیف از هوم سیک شدن بقیه حسام به رفتن مثبته... 

وقتی وبلاگهایی که مهاجرت کردن و میخونم بیشترهوایی میشم

همه خیلی راضین وسریع هم پیشرفت میکنن.

تمام تلاشمو میکنم که امسال دکتری دانشگاه خودم قبول بشم.

هرچند اگه بشه یه یکسالی باید در رفت و آمد باشم ولی در کل برام بهتره.

اینسری با همسر جدیتر صحبت میکنیم.

ته دلم یه ذوق کوچولو دارم 

این عالیه

خیلی وقته واسه هیچی ذوق نداشتم.............

ولی این یه رویای  خیلی قدیمیه

امیدوارم به زودی محقق بشههه.

برامون دعا کنید.....

نظرات 7 + ارسال نظر
بانو شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 18:05 http://manvahamsaram94.blogfa.com/

سلام عزیزم
به به مهاجرت
انشالله به سلامتی بری
منم یه مدت تو فکرش بودم یعنی استادم میخواست منو بفرسته اما با ازدواج منتفی شد

در حد حرفه هنوز عزیزم
امیدوارم بهترینهارو کنار همسرت داشته باشی.

نیلو جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 12:33

ای جونم ,انشالله رفتی بازم وب نویسی کنیا

فدات بشم حتما

آنیتا پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1395 ساعت 13:02 http://anivamilad.blogfa.com

سلام عزیزم،خوبی؟؟
انشالله هرچی که به صلاحته پیش بیاد.

سلام عزیزم مرسی عالیم
امیدوارممم

میترا چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 17:12

سلام مهسا جونم من خیلی وقته خاموش میخونمت خیلی از شخصیتت خوشم میاد

سلام عزیز دلم شما لطف دارین

من چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 16:27

الان میاد مینویسه ووووویییی ما میریم خارج
تو هم سکوت کن که عین مطالبتو به نام خودش ثبت کنهههههه مهسا جان این خانم کارشه از وب این و اون مطالب میدزده و من توقع دارم تو به روش بیاری مردم و سر کار گذاشته

شما با کسی مشکل داری چرا پای منو میکشی وسط سه ماهه این حرفهارو میگی خسته نشدی؟؟؟؟؟؟
بس کن خواهش میکنم

نیاز چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:51 http://mydearboy.blog.ir

ایشالله هرچی خیره پیش بیاد

مرسی عزیزم

من چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:24

من مزاحم نیستم
اما باور کن من دوست دارم و باور کن این دختره عین مطالب تورو تو وبش مینویسه در تعجبم که خودت متوجه نشدی مهسا جان بروبهش بگو که فهمیدی داره از خانومیت سو استفاده میکنه...

منم تو اون پستی که حذف کردم گفتم که من مطالب خاصی نمینویسم که کسی بخواد کپی کنه ازش مگه من کیم؟؟؟؟
فک کنم نباید اون پست و پاک میکردم که گه گداری بخونیش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد