عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستای گلم

خوبید؟

فقط 9 روز مونده به عروسی و من واقعا مضطربم

برام دعا کنید 

بعد عروسی میام مفصل مینویسم الان با تمام بیکار بودنم استرس دارم و نمیتونم بنویسم.

روزهای سختیه و کشداره اصلا نمیگذره.

یه سوال مدام تو ذهنمه..

یعنی انتخابم درست بود؟ 

نکنه پشیمون بشم؟ 

خدایا کمکم کن خیلی میترسم و اصلا تمرکز ندارم

تو خیلی از و بها که میرم و میبینم روزشمار دارن برای عروسیشون دلم میگیره من چرا اینجوری نیستم؟ 

دوست دارم اون روز حسابی شاد باشم و بخندم چون تکرار نمیشه  و ازتون میخوام برام دعا کنید...

پی نوشت: من رقص بلد نیستم اصلااااااا.

پی نوشت2: تازه پاشنه کفشمم 10 سانته!!!!!

پی نوشت 3: تو قول دادی دیگه نیای تو خوابم .... جا نذاری عکست و تو کتابم.... من حتی تو بیداریم هر روز میبینم خوابتو هر روز تو این پنج ساله و هشت ماهه و  بیست روزه که ندیدمت.....

نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا ر ب پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 08:33 http://mahsa6812.blog.ir

تازه عروس هنوز عروسیت تموم نشده بیای مارو از بی خبری دربیاری؟؟؟؟

سلام عزیزم شرمنده

سارا پنج‌شنبه 18 شهریور 1395 ساعت 00:48 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

فکر کنم امروز روز عروسیت باشه عزیزم
مطمئن باش همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت، مواظب خودت باش و حسابی خوش بگذرون.
انشاالله که شاد و خوشبخت باشی.

مرسی عزیزم

سارا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 19:10 http://mynewlifebegins.blogsky.com/

انشاالله که به سلامتی عروسیتونو بگیرید عزیزم و همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره

ممنون سارایی

نیلو شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 17:03

واقعا رقص بلد نیستی؟ من کفش پاشنه بلند دوس
انشالله خوشبخت میشی اصلا هم به چیزای منفی فکر نکن ,میدونم که کنار همسرت خوشبخت میشی .چشم حتما دعا میکنیم .خوشبخت بشی..این 9 روز هم بگذره بیای پوکید این وب از بس دیر به دیر مینویسی توش

نه گلم ولی همش وسط بودمااااا
مرسی عشقم

مهسا ر ب پنج‌شنبه 11 شهریور 1395 ساعت 08:24 http://mahsa6812.blog.ir

قطعا استرس قشنگیه، نگران نباش مهسا جونی همه چیز به خوبی و خوشی پیش میره و تو انتخابتم ذره ای شک نکن
وای دلم کفش پاشنه بلند خواست
سر فرصت عکس همه چیزو میذاریا

کفش پاشنه بلند پام و داغون کردن تا یه هفته میلنگیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد