عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سلام دوستای گلم خوبید؟؟؟؟

منم خیلی بهترم خداروشکر.

سعی میکنم بهش فکر نکنم.

راستش من خیلیییی وقته وبلاگ میخونم.

حدودا هشت ساله.

ولی خب یه ساله که مینویسم.

اوایل که وبلاگ میخوندم همه هر روز آپ میکردن تقریبا.

و پستهای طولانی میذاشتن.

الان وبلاگها نسبتا سوت و کوره.

نمونه اش وبلاگ خودم.

فضای وبلاگها شادتر بود اون موقع.

اکثرا هم‌روزانه نویسی بود.

اما الان چیزی که ناراحتم میکنه اینه که از هر پنج تا وبلاگ یکیش موضوعش خیانته.

اگر طرف مذهبی باشه صیغه میکنه اگر هم نه که همین جوری دوست میمونن.

نمیدونم چی بر سر جامعه اومده.

ولی  چیزی که میبینیم ازش جالب نیست.

یادمه قبلنا یه وبلاگی میخوندم.

به اسم م.ر.د ج.و.ان مت.اهل.

من از نویسنده اش متنفرررر بودم.

اما مثل مازوخیسم ها میخوندمش.

ولی نظر نمیدادم.

هم ازش چندشم میشد هم خب مخالفش بودم و میتونستم نخونمش!!!

یه مردی بود که‌همش میخواست زنش و بداخلاق جلوه بده و مدام توفکر صیغه بود.

هر دعوایی که میکردن این دلش لک میزد یکی و صیغه کنه.

با اینکه خیلی یه طرفه و مغرضانه مینوشت اما من تو اکثر دعواها میفهمیدم خود مریضش مسبب دعواست.

الان دیگه نمینویسه خداروشکر.

به نظرم مردای خاین خوی حیوانیشون خیلی قویه.

میخوان با چند تا زن مثلا قدرتشون و نشون بدن.

یا اینکه حرص دارن.

مثل حیوونها هر فصل با یکی باشن.

کاری با مذهب و اعتقاد دینی و اجازه شرعی واسه چهار تازن عقدی و صد تا زن صیغه ای ندارم.

ازدواج مجدد و یا خیانت کار انسانی نیست.

اما روی صحبتم با دخترهایی که با این جور افراد ازدواج میکنن یا دوست میشنه.

چرا به همجنستون ظلم میکنید؟؟؟

اونها  که مردن تو که زنی.

میدونی روحش چقدر لطیفه و حساس.

چرا میری آوار زندگی یکی دیگه میشی؟؟؟

امروز مادر یکی از بچه ها اومد چک کلاس دانش آموزش و بده.

به من و همکارم گفت برید مثل خانومها تو خونتون بشینید و خانومی کنید و گفت مردها لیاقت ندارن.

سر درد دلش باز شد که بیست سال تموم کار کردم و حقوقم و آوردم خونه آخر سر فهمیدم آقا زن صیقه ای داره که از دخترمون سه سال بزرگتره!!!!

خیلی دلم سوخت براش.

گفت احساس میکنم بیخودی زندگی کردم.

کاش زودتر میفهمیدم و جدا میشدم و واسه خودم زندگی میکردم.

همین موضوع باعث شد بیام راجع بهش بنویسم.

نمیدونم اگه مردی  یا زنی که خودش تو یکی از اینجور روابطه از اینجا رد میشه و اینهارو میخونه تصمیمش راجع به خیانت و این چیزها عوض میشه یا نه( که به نظرم نمیشه) ولی خواستم بگم این چیزهارو.

که اگه هیچ زنی حاظر نشه‌ زن دوم بشه هیچ خیانتی نداریم.

اکثر خانومهایی که خیانت دیدن خیلی جوونن و من باخوندن وبهاشون دلم آتیش میگیره و دوست دارم بزنم تو صورت شوهراشون.

تو یکی از این وبها آقایون مثلا مذهبی خیر سرشون میان و کلی از اون مرد خاین دفاع میکنن و خانوم و ترغیب به صلح میکنن.

و اکثرا هم از تجربیات خودشون میگن که چقدر هر دو زنشون و خودشون راضی و خوشحالن!!!!!!!!!!!!

که حس غرور دارن‌........

من وقتی این چیزهارو میخونم میفهمم جامعه ما حالا حالاها کار داره تا درست بشه.

خیلی وقت بود این حرفها سر دلم بود و میخواستم بگم الان سبک شدم....



خودمونم خوبیم خداروشکر و هر جوری هست میگذرونیم.

من فوق العاده منتظر عیدم .

بعدش برمیگردیم شهر خودمون و از این دوری و غربت هم راحت میشیم.

مرسی بابت نظراتتون.

شرمنده اگه این مدت کسی و نخوندم و نظر ندادم.

شرایطم الان اکی شده و امیدوارم حالم خوب بمونه.

برام دعا کنید.

فعلا..






نظرات 4 + ارسال نظر
fateme چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 17:37 http://madota95.blogfa.com/

سلام دوسن داشتی بهم سر بزن

چشم

بچه پولدار چهارشنبه 6 بهمن 1395 ساعت 09:13 http://rahgozar1.blog.ir/

برات دعا میکنیم.
اگه ممکنه منو هم لینک کنید.

حتما
ممنون

حوا چهارشنبه 29 دی 1395 ساعت 15:23

عزیزم خوشحالم که بهتری ..خداروشکر
در باره این پستت ، فقط میتونم بگم منم واقعا متاسفم ،برای این مردم و جامعه..
بعضی اوقات دختری که دوست میشه با اقایی ؛ اصلا خبر نداره که اون اقا زن داره ..بعضی اوقات هم خبر دارن و .....
من هم به یک مورد برخوردم تازگی ، یک دختری که با پسری که زن داشت دوست شده بود و باهم اومده بودن تفریح ؛ من باب صحبتم باز شد با دختره ..دختره میگفت دوست پسرم زن داره ازش پرسیدم چرا باهاش دوستی پس؟گفت من از خیلی وقت باهاش دوستم ...اون زن پاشو گذاشت توی زندگی و رابطه ما..حالا هم من عشقم رو ول نخواهم کرد حتی باوجود اینکه ازدواج کرده

چی بگم وضع جامعه خیلی بده.
من دلم به حال دخترهایی میسوزه که بازیچه شدن

بانو سه‌شنبه 28 دی 1395 ساعت 00:11 http://http:/

سلام عزیزم
نوشته این دفعه ات حرف نداشت
اصلا نمیدونم چی بنویسم اینقدر که قشنگ هم په چیو نوشتی
خدا همه زنها و دخترای که اهل رابطه با مرد زن دار هستن رو به راه راست هدایت کنه
یه چیز بگم که ایمان به انسانیته نه به عبادت ظاهریه
بودن کسایی در اطراف من که نمازم نمیخوندن اما بسیار پاک و نجیب بودن
و هم اتاقی تو دوره ارشدم داشتم که نماز خون روزه بگیر.روزه مستحبی هم میگرفت چادرم میپوشید اما متاسفانه با کلی پسر و مرد زن دار دوست بود حالم به هم میخوره از هرچی آدم چادریه...امیدوارم به چادرهای درست کار برنخورده باشه

سلام عزیزم
واقعا نمیشه از رو ظاهر قضاوت کرد.
به نظر من اون نماز و روزه با خلوص نیت نیست که اگه بود این کارهارو نمیکرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد