عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سر کار واقعا اذیت میشم هر چند همه هوام و دارن ولی خودم معذبم.



کلا داغ پیاده روی موند به دلم پاییز.

امیدوارم پام جراحی نخواد.


دوست دارم یه خونه داشتم که هر وقت دلم میگرفت چند روز میرفتم اونجا تنهای تنها دور از همه.

پام بهتر بشه علی و راضی میکنم بذاره تنهایی برم سفر یه سفر دو  سه روزه.

برم یزد.

امیدوارم بشه.



در جست و جوی ماشینیم.

هم من هم علی.

دعا کنید ضرر نکنه.

خیلی داره ریسک میکنه و هیچ ادم عاقلی تو این شرایط اینقدر پول برای ماشین نمیده.


چقد بده که برق میره ما آب نداریم.

چقد سخته که با پای گچ گرفته بری حموم‌

این گچ جدیدها خیلی شیکنها.

قدیمیهاهمون گچ ساختمون بود.

الان جیگولی پیگولین.


 برم بخوابم فردا باید پنج بیدار شم.


نظرات 1 + ارسال نظر
پسرک یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 23:26

ان شاالله یه ماشین خوب و ارزون میابید
خونه هم میخرید
مسافرت تنهایی هم میرید
و تا پاییز تموم نشده قدمش میزنید
زندگی همیناست

مرسی مرسی پسرک عزیز
بله زندگی چیزی جز لذتهای کوچیک نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد