عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

من تک و توک از یسری پسرها شنیده بودم و جابه جا  چند جا خونده بودم که یسری پسرها می‌نالن که چرا دخترها برای ازدواج شرایط مالی طرف براشون مهمه یا چرا فلان درخواست مالی و دارن؟؟؟ 

خب چرا توقع دارین که بدون چشم داشت مالی ازدواج کنن؟؟؟ 

برای چی دختر باید دختر بره تو رابطه ای که پسراز پس خرج و مخارجش برنمیاد؟؟؟  

حداقل ازدواج اینه که امکانات خونه ی پدری برای دختر فراهم بشه.

تازه حداقل. 

اتفاقا یکی از معیارهای اصلی دخترها باید بحث مالی باشه

به نظرم پسرایی که میگن دختر نباید بحث مالی کنه رو حتی اگه وضع مالیشون خوبه از زندگیتون بیرون کنید.

یا پسرهایی که واسه خانومها احترام قایل نیستن و برتر بودن خودشون و در مرد بودنشون میبینن حتی جواب سلامشون و ندین.

چون قطعا خانواده نداشتن برای اینکه تربیتشون کنه و خوی حیوانیشون بالاست اینها حیوونن.

امروز دو تا از دوستهای علی که من با خانومهاشون در ارتباطم برای عیادت اومدن خونه ی ما.

یکی از همکارهای مجردش هم همراهشون اومد.

بحث سر ازدواج و اینجور مسایل که رسید.

این آقا که اسمش رضاست تو لفافه ‌و با زبون بی زبونی به همه فهموند که دوست دختر داره و با هاش هم ارتباط داره و دوطرف راضییم از این شرایط چون من براش خرج میکنم  و اون طرف و راضی میکنم.

کاری ندارم با طرز فکرش.

ولی خودش نفهمید که داره خودش و بی  ارزش میکنه.

اینکه وقتش و جسمش و برای کسی میذاره که فقط دنبال پول طرفه.

حالا بالفرض از لحاظ عاطفی درگیرش نشی وقت و جسمت چی؟؟ 

اگه اون دختر حقیر و بدبخته ببین تو چقدر از اون بدبختتری که تو دنبالش افتادی.

پایین آوردن پارتنر حتی اگه پارتنر احساسی هم نباشه پایین آوردن شخصیت خود آدمه.

خیلی رک گفت تمام دخترها خرابن چون من جز این ندیدم.

منم در جواب گفتم شاید تو به خاطر شخصیتت به سمت اونها جذب میشی.یعنی حتما خودت خرابی.

من نمیگم همه ی دخترها پاک و طاهرن.

ولی وقتی تو که  به قول خودت با صد تا دختر بودی و فقط دو تا آدم دیدی قطعا یقینا و حتما یه آدم به درد نخوری   که نتونستی یه دختر خوب پیدا کنی که دوست داشته باشه.

اعصابم و خرد کرد حسابیییی.

یجوری حرف میزد که انگار باباش زاییدتش و کلا زن ندیده.

متاسفم برای اون مادر که همچین پسر بیشعوری تربیت کرده.

پوز روشنفکری برمیداریم به ت.تلو فحش میدیم

ولی چند تا ت.تلو دورمونه که فقط زن و برای لذت میخوان؟؟؟

خیلی اعصابم خورده خیلیییی دوست دارم اینجور مردها و رو با دخترهایی که با این پسرها ارتباط دارن و بریزم تو دریا.

یسری دخترها هم که شورش و دراورن واسه یه دور دور تو اند.رزگو و یه قلیون و یه مهمونی   حاضرن هر غلطی بکنن.

لازمه بگم.

رضا فوق لیسانس مکانیک داره.

تک فرزنده.

وضع مالی خوبیم داره.

ولی  نتونستن تربیتش کنن و یه بی شعور  تحویل جامعه دادن که با این تحصیلات  برای ازدواج دنبال زنیه که کارهاش و بکنه و فقط واسه خودش بخوادش.

مردک پرتوقع.

تو این عصر دنبال زنی که کارهای خونه اتو کنه و برات غذا درست کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

البته که خود دخترهامون با دست کم گرفتن خودشون مقصرن.

ولی ما وظیفه داریم پسرهایی با شخصیت تربیت کنین نه فقط یک نر.

اینقدر حرص خوردم که سر درد گرفتم.



نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک جمعه 18 آبان 1397 ساعت 21:28

دوستی که برای ازدواج نباشه
هدر دادن زندگیه
ازدواج هم یه پیمان دو طرفه اس
باید هر دو تلاش کنن از هر نظر
باقیشم عشق حل میکنه

نمیدونم چرا به این روابط افتخار میکنن

روزهای زندگی من جمعه 18 آبان 1397 ساعت 20:21 http://daysofme.blogfa.com

اول از همه ممنونم که به وبلاگم سر زدی.
دوم اینکه؛ منم حس تو رو نسبت به اینجور دختر پسرها دارم. دختر خاله منم ازدواج سفید داره. جالبه که خودشو واسه همه ما که دوستشیم توجیه میکنه و به اصطلاح بالای منبر میره و خودشو مدرن میبینه.اما همین بشر جرات نکرده به برادرهاش بگه توی خونه تنها نیست وپارتنر داره.

فدای تو عزیزم
باید نظر پسر و دونست تو این رابطه دنبال چیه؟
اگه فقط دنبال رابطه است
باید واسه اون دختر متاسف بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد