عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

دیشب از درد پا ساعت دو بیدار شدم تا چهار نخوابیدم.

صبح خیلی سخت و  به شکل آلوی پف کرده اومدم سر کار.

امروز بسیار روز خلوتی و داریم.

چون سه روز تعطیلی بود هفته ی پیش کل کارهارو تحویل دادیم کاری از هفته ی پیش نداریم.

یکی دو تا نمونه ی تجدید کشت داشتیم خودم انجام دادم.

چهار پنج تا نمونه  امروز داشتیم دادیم کار آموزها.

الانم نشستیم بیکار 

من چشمام از خواب میسوزه.

اگه خانوم دکتر زود بره منم میرم دیگه کی عصر میاد آزمایش بده؟؟؟

 راستی چرا مردم میخوان کارشناسای آزمایشگاه جواب آزمایش و براشون تشریح کنه؟؟ این خلاف مقرراته و وظیفه ی دکتر متخصصه.

وقتی هم میگیم نمیتونیم ناراحت میشن.

خب ناراحت نشید ما که همه ی تخصصهارو نداریم.

تشخیص ما خیلی کلی هست.

تو یه بیمارستان خصوصی برام کار جور شده.

دکتر آزمایشگام معرفیم کرده.

حالا قراره پام آزاد شد بریم بحرفیم و شرایط و بررسی کنن.

من اینجا راحتم خیلی به خونمون نزدیکه.

ولی خب اونجا کارش بهتر و آینده دارتره.

مخصوصا اگه دکتری قبول بشم.

اینجا حقوقش نسبت به کاری که میکنیم و درسی که خوندیم خیلی کمه.

البته اونجا هم چنگی به دل نمیزنه ولی از اینجا بهتره.

 دلم واسه نسل خودمون میسوزه این همه درس خوندیم الان شدیم این.

من کاری و انجام میدم که یه فوق دیپلم آزمایشگاه هم میتونه انجام بده نه من فوق لیسانس.

حقوقش هم در اون حده دیگه.

فقط پرستیژش از حسابداری بیشتره ولی حقوق اون کارم بیشتر شده الان.

چمیدونم تقصیر خودمه.

گرایشم و خوب انتخاب نکردم تو ارشد.

ولی نمیخوام غر بزنم خدارو شکر باز یه کاری دارم مرتبط با رشته  ام.

کار رسید خونه رفتن کنسله.




نظرات 3 + ارسال نظر
گلبهی چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 03:14 http://golbehi977.mihanblog.com

منم‌ همچین مشکلی رو دارم با مدرک فوق هنوز نتونستم کاری دست و پا کنم برای خودم حتی در حد همون فوق دیپلم که گفتی

تقصی ماها نیست جامعه امون داغونه
امیدوارم کار خوب پیدا کنی

پسرک شنبه 19 آبان 1397 ساعت 23:43

خیلیا دارن کاری رو میکنن که درسشو نخوندن
خیلیا هم درسی رو خوندن که دوس ندارن
اینها رنجهایی هست که آدمو به مرور زمان فرسوده و خسته میکنه
کاش آدما هیچوقت نیاز مالی نمیداشتن
تا فقط بر اساس علاقه کار میکردن

کار آزمایشگاه یه جورایی هیجان داره
من بودم همش با میکروسکوپ سلولهارو به جون هم مینداختم نگاهشون میکردم

بعد یه مدت میکروسکوپ برات دیگه اون جذابیت و نداره.
دوران دانشجویی خیلی برام لذت داشت.
الان روتین شده و یکنواخت.
البته اگه کار تحقیقاتی باشه حتما لذت داره.

روزهای زندگی من شنبه 19 آبان 1397 ساعت 20:59

الان اکثریت همین وضعیت دارند. یا کار ندارند یا کارشون در حد تحصیلاتشون نیست

بله و این غم انگیزه.
البته خیلیها کار خوب دارن ولی تحصیلات ندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد