عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

علی دوست نداره من با یسری از دوستهای قبل ازدواجم ارتباط داشته باشم.

چون ذهنش بسته است.

چون اونها پسرن.

به بچه های گروه کار نداره ولی به اینها کار داره.

تا هم حرف بزنم دعوا میشه.

میگه به بابات بگو هر چی بابات بگه

خب بابامم نمیذاره.

چرا آخه؟؟؟؟ 

دلم واسه جواد تنگ شده.

خیلی دوست خوب و با معرفتی بود.

ولی علی بیشتر از همه با جواد لجه.

 میدونم چون وضع مالیش خوبه

چون مجرده.

ولی میگه اون هفت سال ازت بزرگتره چه دوستیی دارید با هم؟؟

دلم میخواد زنگ بزنم حالش و بپرسم.

فقط عید که بهم زنگ زد سر سری باهاش حرف زدم و دست به سرش کردم.

خودشم دیگه زنگ نزد.

رفیق بودن ربطی به جنسیت نداره.

ربطی به سن نداره.

حالا مرجان ده سال ازم بزرگتره و ما این همه با هم رفیقیم چرا به اون گیر نمیدن چون دختره؟؟

جامعه ی زرد عقب افتاده.


نظرات 4 + ارسال نظر
..... شنبه 26 آبان 1397 ساعت 09:10

یعنی اگ شوهرخودت با دخترهادوست باشه حالادخترهای کوچکترازسنش یابزرگتر هیج عکس العملی نشون نمیدی ؟؟؟

اگه دوستی قدیمی باشه مشکلی ندارم دوستی یعنی رفاقت.
من هشت ساله جواد و میشناسم

پسرک یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 23:11

دخترارو نمیدونم
ولی پسرا در ارتباط با دخترا نمیتونن جنسیت طرف مقابل رو ندید بگیرن، منظورم اینه دوستی با یه دختر براشون مثل دوستی با یه پسر نیست و کشش های جنسیتی و عاطفی روی رابطه به شدت اثر داره
و چون علی آقا از این موضوع خبر داره!
حساسیت نشون میده
اینم بگم که این ویژگی لزوما به دلیل پلید بودن جنس مرد نیست، ویژگی ذاتی و فیزیولوژیک بدنشه که البته با نوع تربیت خانوادگی و اجتماعی و آموزشها تقویت یا تضعیف میشه

خیلی کامنتت روم تاثیر گذاشت‌
من فک میکردم اونم مثله منه من اصلا جنسیت طرف برام مهم نیست.
مرسی که گفتی.

یک زن یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 13:14

یه دلیل ساده داره این گیر دادنها... مردها جنس خودشون رو بهتر از ما میشناسن

چی بگم عزیزم شاید حق با توا.

Sanaz یکشنبه 20 آبان 1397 ساعت 11:31 http://sanazstory.blogfa.com

واقعا چرا پسرا درک نمیکنن یه دوستی ساده رو
من الان مجردم میخوام با پسرا حرف بزنم فکر میکنن ازشون خوشم مییادد
کاش دوستی بین دختر و پسرم جا بیوفته توی ایران

متاهل هم بشی یسری از پسرها همین فکر و میکنن عزیزم .
اتفاقا الان که متاهلم معذب ترم تا زمان مجردی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد