عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

مامانم زنگ زد بهم رفت پشت خطم.

بعد که بهش زنگ زدم گفتم با دوستم صحبت میکردم.

گفت خیلی رفیق بازی.

یا دوستت خونتونه.

یا باهاشون  کافه ای.

یا چت میکنی یا تلفنی صحبت میکنی.

دیدم حرف حساب جواب نداره زدم به در شوخی.

ولی مامانم کلی دعوام کرد.

به نظرم دوست نباشه زندگی نمیگذره اصلا.

من از هر دوره دو سه تا دوست خوب دارم که اونها هم پایه ان و با هم در ارتباطیم.

من اهل رفت و امد با فامیل نیستم زیاد.

با دوستام بیشتر در ارتباطم.

ولی مامانم زیاد خوشش نمیاد.

خوشبختانه علی مخالفتی نداره.

 


امروز  علی  از ماموریت تشریف میاره.

نظرات 2 + ارسال نظر
فری خانوم شنبه 17 آذر 1397 ساعت 15:52 http://656892.blogsky.com

سلام عزیزم
خب هرکس یه شیوه ای داره
می دونی کلا مامان و باباها فامیل رو ترجیح میدن ... چون قدیم ها خودشون دسته جمعی بودن و رفت امد فامیلی دلشتن فکر میکنن ماها هم باید بیشتر با فامیل بگردیم تا دوست
دوست خوب نعمت بزرگی هستش
منم خوشم میاد رفت و امد خانوادگی داشته باشیم ولی خب جان هم شرایط کاریش جوری که وقت نداره و هم خوشش نمیاد .. منم باچندتا از دوستای صمیمی مثل دوران مجردیم رفت و امد دارم ...

سلام عزیزم ولی خب من با دوستهام راحتم همه ی حرفهام و میتونم بزنم و خودم باشم.
من اکمدم وبلاگتون ولی رمز ندارم عزیزم اگه مقدوره رمزتونو بدین بهم

پسرک یکشنبه 11 آذر 1397 ساعت 23:31

سلام
دوست خوب از برادر و خواهر به آدم نزدیکتره
البته من خودم دوس ندارم دوستام وارد محیط خانوادم بشن
از قدیم هم گفتن دوری و دوستی
وقتی خیلی نزدیک بشن یه سری مشکلات خاص خودش به وجود میاد
یه وقتایی میشه آدمهارو از روی دوستاشون شناخت

خانواده هامون هم مخالفن که با دوستها مون رفت و امد خانوادگی داشته باشیم ولی من عادت کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد