عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

علی هنوز از ماموریت نیومده.

یعنی اومدها ولی فردا صبحش رفت اصفهان..

به هر حال امشب میاد.

بعد از کارم میرم خونه ی مامانم اینها.

اینه که خیلی تو راهم.خسته هم میشم و نمیرسم به هیچ کاری.



سالگرد شیدا نرفتم.

چون حالم بد میشد.

مامانم گفت بیا زشته ولی منم نرفتم .

یکم زودتر سالگردش و گرفتن.

چقدر زود دو سال گذشت.

دلم براش خیلی تنگه.

برای خنده هاش.

خنده هاش خیلی قشنگ بود.

به یادش از اون کیکهایی که دوست داشت درست کردم بردم برای بچه های خیریه.




چقدر خوب که امروز بارون اومد داشتیم خفه میشدیم.

علی میگه اصفهان هم هوا بده.

میگه روزی یه لیتر شیر میخورم باز حالت تهوع دارم. چقدر بد که تنها راه چاره ی رفع آلودگی بارونه.


‌برم اسنپ بگیرم برم خونه.

کلی کار دارم.

خونه حسابی کثیفه چون خونه نبودیم.

منم خسته ام.

پامم درد میکنه ولی چاره چیه.

فعلا.


نظرات 5 + ارسال نظر
رهآ شنبه 17 آذر 1397 ساعت 19:03 http://rahayei.blogsky.com

خدا رو شکر تهران این سه روز هوای خوبی داشت :) کاش همیشه همینجور بود ...

واقعا کاش حیف این هوا

فری خانوم شنبه 17 آذر 1397 ساعت 15:49

سلام عزیزم
هوای اصفهان خیلییی آلوده ست .... من که بیشتر وقت ها سردرد دارم و شاید باورت نشه بیشتر مردم مدام سرفه میکنن و همه هم میگن چیزی نیست هوا الوده ست!!!

سلام عزیزم تهرانم همین بود کلا زمستونها این معضل شهرهای بزرگه

Sanaz جمعه 16 آذر 1397 ساعت 08:25

آره دیگه زمستونها همینجوریه
همیشه خدا آلوده یه روز که هوا پاک میشه ریه هامون تعجب میکنه

چند ساله که زمستونهامون خراب شده

روزهای زندگی من پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 23:12

ببخشید شوهرتون شغلش چیه که انقدر ماموریت میره؟ تنهایی بهت سخت نمیگذره

شرکت نفتیه
چرا اصلا واسه همینه زندگیمون زندگی نمیشه یه روزهم که خونه است مهمونی دعوت میشیم

Sanaz پنج‌شنبه 15 آذر 1397 ساعت 17:20 http://sanazstory.blogfa.com

اصفهان که خیلی بده
انقدر آلوده اس که اکثرا سرفه میکنن
خدا رحمتش کنه
روحش شاد

مرسی عزیزم❤
حالا امروز تهران بارندگی بود هوا بهتر شد ولی چه فایده همش یه روزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد