عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

گفتم یه بیمارستان نیرو میخواست من و معرفی کرده بودن.

رفتم برای مصاحبه.

قبولم نکردن .

گفتن سابقه ات کمه.

هر چند کار تو بیمارستان و دوست نداشتم ولی خورد تو ذوقم.

خب شما که سابقه ی من و میدونستی چرا گفتی بیام؟



با علی صحبت نکردم.

اصلا هم و نمیبینم.

به هوای بهمن ماه که باید پروژه تحویل بدن همش سر کاره.

خسته شدم بخدا.


نهار ندارم نمیخوام از بیرون غذا بگیرم  چون رژیمم ولی خیلی گرسنه ام.من باید سه کیلو وزن کم کنم ولی نمیشه نمیدونم چرا؟؟دیگه رو تردمیلم که نمیتونم برم به هوای پام .

خیلیم خوابم میاد.

تو این چهل و هشت ساعت هشت ساعت خوابیدم فقط.

فردا برای تعمیرات تعطیلیم خدارو شکر.



نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 22:10

فقط مصاحبه کردن برای پر کردن فرمها
که بعدا بهشون ایراد نگیرن چرا فک و فامیل خودشونو بردن سر کار
همش پارتی بازیه
اگر هم مصاحبه ای با بقیه میکنن برای ظاهر سازیه

علی رو اینبار که اومد خونه
زندانیش کنید
آخه یعنی چی همش کار
فیلم مرد خانواده نیکولاس کیج رو با هم ببینید

ایرانی ها همه کمبود خواب دارن

خودشم خسته شده ولی تا یه ماه دیگه وضع همینه

Sanaz چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 13:49 http://sanazstory.blogfa.com

چه کاری زشتی
خب چرا وقتت رو ازت گرفتن
مطمئنا نخوندن رزومه رو
شرایطتت سخته چون آدم وقتی ازدواج میکنه توقعش اینه
یکی باشه همراه اش باشه
اینکه خود آدم سختی های زندگی مشترک رو تنهایی به دوش بکشه
یکم اذیت کننده اس
پیاده روی تند برو
غذا بخور
چون معده ات داغون میشه
سالاد بگیر از بیرون
سالادهای خوشمزه ای هم هست
حسابی بخواب بعدش
من که هر شب باید بین ۷ تا ۸ ساعت بخوابم وگرنه اخلاقم بد میشه

رهآ چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 12:33 http://rahayei.blogsky.com/

ان شالله شرایط کاری همسرت طوری بشه که لحظه های بیشتری کنار هم باشید.

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد