عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

انقدر این چند روز سرم شلوغ بود که یادم میرفت بیام وبلاگ..

کارم زیاد شده میرسم خونه خیلی خسته ام.یکی دو روزی باید مرخصی بگیرم برم دانشگاه به هوای مقاله ام.


به همه ی این سرشلوغیها کم خوابیم اضافه کنید

 چقدر زود پاییز هم تموم شد.


اون دو سه کیلواضافه وزن اذیتم میکنه.

ولی نه باشگاه میرم نه رژیم میگیرم.

تا عید باید بشم ۵۱ حتما.

تا باشگاه نرم رژیم و رعایت نمیکنم.

خودم و میشناسم دیگه.




نظرات 2 + ارسال نظر
Sanaz چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 15:19 http://sanazstory.blogfa.com

چه سخت ولی خب انشالله نتیجه این خستگی ها واست خوب باشه

خوب نشد

پسرک سه‌شنبه 27 آذر 1397 ساعت 23:57

51 کم نیست؟
60 خوبه فکر کنم

ورزش خیلی خوبه
حال آدمو خوب میکنه
کم بخور همیشه بخور شعار منه

من الان وزنم۵۴ هست ولی قدم کوتاست ۱۵۷ ام.
من زیاد نمیخورم بدنم به به بدنسازی عادت کرده ول میکنم اینجوری میشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد