عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

تو هفته ی پیش یکی تو تلگرام پیام داد بهم.

سلام و حال و احوال و چه خوب شد پیدات کردم و شمارت و از یکی از بچه ها گرفتم و این حرفها.  

یه پسر بود به اسم بهنام.که من نمی شناختم.

هی عکساش و نگاه میکردم چشماش به نظرم آشنا میومد ولی اصلا کسی و به این اسم نمی شناختم.

جوابش و دادم که من شمارو نمیشناسم.

گفت من پریسام.دبیرستان فلان.همکلاس بودیم.پشت سرت میشستم.

رو عکساش زوم کردم.

دیدم پریساست با همون چشمای درشت عسلی.

خب فهمیدم عمل کرده و تغییر جنسیت داده

الانم مشهد زندگی میکنه.

خیلی شوک بزرگی بود برام.به عکساش نگاه میکنم  ولی باورم نمیشه.

هر چند تو دبیرستان همیشه موهاش کوتاه بود و تو بین ما کم حرف بود و اصلا هم بلد نبود برقصه!!!! ولی فکرشم نمیکردم بخواد تغییر جنسیت بده.

راستش نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.

انگار نه انگار چهار سال با هم دوست بودیم.

ولی خب من با پریسا دوست بودم نه بهنام.

شما تجربه ی مشابهی داشتین؟؟؟ 

میشه باهاشون مثل سابق دوست موند؟؟؟


نظرات 4 + ارسال نظر
Flicka دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 18:48 http://flicka.blog.ir

سلام مهسا جون
داشتم آرشیوت رو میخوندم به این برخوردم
باهات موافق نیستم این آدم همون آدمه
جنسیتش شاید تغییر کرده باشه اما ماهیت وجودش که تغییر نکرده ، علایقش سلایقش همونه
البته اگر میشناختیش :)

نمیدونم درکش سخته رو به رو شدن باهاش خیلی سخته

Sanaz دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 19:23 http://sanazstory.blogfa.com

نه من همچین دوستی نداشتم
تجربه عجیبیه
و به احتمال زیاد دیگه دلم نمیخواست باهاش رابطه ام رو ادامه بدم
نه بخاطر تغییر جنسیتش
به خاطر اینکه یه پسرِ و با پسرا رابطه خوبی ندارم

نه کلا جالب نیست حس دو گانه ای داره البته من باهاش صمیمی نبودم صرفا هم کلاسی بودیم

فری خانوم دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:58

برام تا حالا پیش نیومده
ولی مطمینم نمی تونستم دوستیم رو ادامه بدم

سخته و ناراحت کننده

پسرک شنبه 8 دی 1397 ساعت 22:50

چه تجربه عجیبی
خب شاید من رابطمو باهاش قطع میکردم
تا بهتر بتونه وارد دنیای جدیدش بشه
باید از اون آدم قبلی جدا بشه تا بتونه زندگی جدیدی رو شروع کنه
دوستای جدید
اسم جدید
یه زندگی جدید

حتما همینه نمیدونم چرا خودش داره با بقیه ارتباط میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد