عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

سرما خورده بودم.

هر چی تو سفر خوش گذشته بود اینجا قشنگ پس دادم

خوبم الان خداروشکر

چقدر علی طفلکیه میرفت سر کار میومد کلی کار خونه میکرد.

وای پریشب یه سوپ بد مزه درست کرد ولی به روش نیاوردم.امادریغ از یه احوالپرسی از خاندان شوهر .

انگار نه انگار تو یه ساختمونیم.

البته منم توقعی ندارم.

هر جور راحتن.

بی توقعی خیلییییی خوبه امتحانش کنید

دیگه از زنگ نزدنشون ناراحت نمیشم.

چون من خودم خانواده دارم و اونها برام کافین.

مواظب خودتون باشید.

کلی ویروس جدید اومده



نظرات 4 + ارسال نظر
روز شمار زندگی یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 23:30 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

فامیل شوهر به یه ورتم حساب نکن. تازگیا من خیلی بی ادب شدم.ببخشید

نه عزیزم حرفه حقه چه بی ادبی

فری خانوم یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 13:52 http://656892.blogsky.com

منم بارها خواستم به این درجه بی توقعی برسم ولی نتونستم ... باید قوی تر باشم

آرامشی که میگیری قوی ترت میکنه

پسرک پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 12:09

هرچی هم میخوایم بی توقع باشیم
باز یه ذره ته قلبمون توقع داریم
برای همینم ناراحت میشیم

انگار از همه به صرف انسان بودن توقع رفتار درست داریم


ویروسا جهش پیدا کردن
سال به سال قویتر میشن

خب یه سریارو باید از رده انسان بودن خارج کنیم

عالی پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 01:14

ان شاالله که زودی خوب خوب بشی.
.....
بی توقعی خیلی خوبه اما وقتی در مقابلش اونا توقع داشته باشن چی؟ خداییش خیلی به آدم زور میگه.

قبول دارم مامانمم میگه بی توقعی طرف متقابل و پرتوقع تر میکنه اما منم به همون اندازه که برام انرژی میذارن براشون وقت میذارم نمیگمم دارم مقابله به مثل میکنم و در مقابل توقعات مادرشوهرمم بهشون گفتم کلا من زیاد اهل سر زدن و تماس نیستم و در نتیجه باهام خیلی سرد شدن که برام ذره ای اهمیت نداره. براش توضیح ندادم به خاطر رفتار خودته چون توجیه میکرد و نه اصلاح!!!!در نتیجه منم گفتم کلا من سردم والسلام.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد