عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

هفته پیشدو تا از همکارامون با هم ازدواج کردن

رفتن محضر عقد کردن.

حالا تا عید میخوان خونه اشون و بچینن و برن سر خونشون.همین قدر ساده.

خیلی خوشحالن جفتشون.

حسودی میکنم بهشون.

من اوایل عقدم  این قدرررر ناراحت بودم که حد نداشت اصلا نمیدونم چه مرگم بود.

اوایل عروسی هم مثل چی پشیمون بودم.

اصلا نمیدونم ذوق این چیزها چیه؟؟؟

میدونم افسرده نیستم ولی  نمیدونم چمه.

البته به متاهلی بیشتر عادت کردم.

اوایل زندگی مشترک برام زجر آور بود

الان خیلی بهتره.

چرا دخترهای دیگه از متاهلی و ازدواجشون خوشحالن ولی من نیستم؟؟؟

خداروشکر ما مشکل خاصی نداریم علی هم پسر خوبیه ولی من چرا ناراضیم؟؟

کس دیگه ای هم مثل من هست یا من فقط اینجوریم؟؟

باز هم خداروشکر الان خیلی بهترم.

یکی از همکارام میگفت درد تو بی دردیه.

اول حرفش برام مسخره اومد ولی بعدش دیدم اره انگاری همینه.

خدا کنه منم  یه روزی از هر چیز کوچیکی ذوق کنم.


نظرات 4 + ارسال نظر
سحر دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 00:04 http://saharnevesht.blogfa.com

احساس میکنم تند صحبت میکنی ریتم حرف زدن اینجوری رو دوست دارم و چقد قلمت حس خوب میده
آرزوی خوشبختی برات دارم نازنینم

مرسی عزیزم آرهههه خیلی تند حرف میزنم از کجا فهمیدی؟؟

روز شمار زندگی یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 23:28 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

منم همینطور بودم. همینطور هستم. اما خودم فکر نمیکنم بخاطر بی دردیه. بیشتر فکر میکنم مال قانع نبودن و بی اعتماد بنفسی و تربیت و فرهنگ و چیزهای دیگمه

نمیدونم وااقعا از خدا گره گشایی میخوام خودم که نمیتونم

پریسا یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 23:11

منم هیچوقت از حرفات عشق ب همسر یا رضایت از زندگی رو برداشت نکردم
در حالی ک مشکلی هم نمیگفتی
برام سوال بود
حتی فک میکردم کسی دگ رو دوس داشتی!!!!
نه من ک اینطوری نیستم خیلی ذوق دارم.

خب آره خودم و گول میزنم درد من همون بی عشقیه

پسرک یکشنبه 7 بهمن 1397 ساعت 21:20

فکر کنم مثل داستان سلامتیه
که تا وقتی داریمش متوجهش نیستیم
شاید خوشبختی هم مثل سلامتی باشه

به نظرم شاد باشید و کنار هم شادی کنید
با دلایل کوچیک
دنیا زود تموم میشه

ان شاالله که کنار علی همیشه خوشبخت و سلامت باشید

مرسی پسرک
درسته قدر داشته هارو وقتی میدونیم که دیگه نداریمش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد