عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

مژه هام و اکستنشن کردم بالاخره علی میگه شکل پلنگها شدی.

تعطیلاتی که تو خونه بگذره خیلی دلگیره ولی خب علی سر کاربود و نمیشد کاری کرد.

احتمالا تعطیلات عیدمون هم با هم همزمان نباشه و نشه بریم سفر.




به چشم زخم اعتقاد دارین؟؟من نداشتم ولی جدیدا خیلی پشت سرهم بد آوردیم علی تصادف کرد هر چند مقصر نبود، من دستبندمو گم کردم،مریضی و استرس مزخرف من؛بعد هم علی از پله ها خورد زمین  پاش خیلی درد میکنه دکتر براش ده جلسه فیزیوتراپی نوشت؛یه کار خیلی عالی برام جور شد تو یه بیمارستان،روز قبل قرارداد کنسل شدهمه ی این اتفاقها کمتر از یک ماه افتاد.از بیستم ماه قبل تا الان.که من ننوشتم اینجا.

پدر و مادر علی میگن چشم خوردین این قدر گفتن که داره باورم میشه.




البته این شرایط تو زندگی همه پیش میاد ولی برای ما پشت سرهم شد.

ماه سختی و داشتیم.ولی خدارو شکر سالمیم.


نظرات 3 + ارسال نظر
روزهای زندگی من دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 20:29 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

منم به چشم اعتقادی نداشتم، اما تازگی ها نسبت به بعضی آدمها و حرفهاشون حساس شدم. اصلا جلو همکارها جرات اینکه بگم یه چیزی خریدم یا یه کاری کردمو ندارم چون پشت بندش که میگن خوشبحالت یه حالگیری رخ میده

نمیدونم فعلا یه ماه افتادیم تو بدبیاری

فری خانوم دوشنبه 22 بهمن 1397 ساعت 14:52

من خیلی اعتقاد دارم
امیدوارم از این به بعد فقط خیر و خوشی براتون پیش بیاد

مرسی عزیزم

پسرک یکشنبه 21 بهمن 1397 ساعت 20:41

بعله که اعتقاد داریم
فکر کنم حضرت یعقوب هم در مورد چشم زخم به پسراش هشدار میده(توی قرآن داستان حضرت یوسف)
زیاد از موفقیتهاتون پیش دیگران صحبت نکنید
صدقه هم فراموش نشه
بترکه چشم حسود

والله من که فقط در جا زدم نه دکترا قبول شدم نه ارتقای شغلی هیچی نداشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد