عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

اسفند عزیزم اومد بالاخره.

جواد اومده ایرا ن پیام داد هم و ببینیم فعلا جواب ندادم.

البته که گفت با علی برم ولی اینها با هم نمیسازن.

احتمالا نبینمش.

اینم از مزایای ازدواج که فقط برای من محدودیت بوده.

قربون خونه ی پدریم برم من.



اینجا کتابی که هر هفته میخونم مینویسم برای پایبندی به هفته ای یک کتاب:

کتاب هفته:لویاتان

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 23:07

دنیای متاهلی محدودیتهای خودشو داره
ولی شیرینی های خودشم داره
به ما سینگلا فکر کنید یه لحظه که چقدر بدبختیم
(بغضش را فرو میدهد)

به نظرم به جای کتاب مقاله بخونید
کتابها بیشتر از اونکه یاددهنده باشن سرگرم کنندن
البته من که نه حوصله کتاب دارم نه مقاله

پسرک بچسب به سینگلی
مقاله برای رشته ام میخونم ولی عاشق کتابم

روزهای زندگی من چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 20:41 http://roozshomarezendegi.blogfa.com

جواد کیست؟

دوست صمیمی دانشگام یه هشت سالی ازم بزرگتره البته دوستیمون معمولی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد