عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

دیشب علی شکل برج زهر مار اومد کنسرت و شکل برج عقرب با هم برگشتیم خونه.

توقع داره پینک فلوید و جان لنون باشن همه.

خیلی بهم خوش گذشت البته اگه علی اون شکلی نبود میشد خیییییلییییییی  بهم خوش بگذره.

بعضی مردها ستاد زهرمار سازین .


نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 17:59

مطمئنم خود جان لنون هم براش کنسرت بزاره باز همینجوری بشه

دیگه زیاد بهش سخت نگیرید
توی این زمینه با هم فرق دارید
ولی خب اشتباهه حتی اگر چیزی رو دوس نداریم
به کام بقیه تلخش کنیم

کنسرت بعدی واقعا ببریدش کنسرت عمو پورنگ

بخدا من سخت نمیگیرم یه کلمه هم گله نکردم.
ولی خب حق با توا با هم فرق داریم.
اردیبهشت تنهایی میرم کنسرت.

در طول کنسرت به خواننده یا ذوق کردن تماشاچیان ایراد نگرفت؟ شوهر من در اینجور مواقع میزنه تو ذوق آدم میگه حیف پول. حالا این چی خوند.چقدددددرررر با معنا و پر محتوا. یه مشتبچه قرتی و ...

به نظرش هنر ایرانی عقبه و ارزش دنبال کردن نداره و مدام خواننده های اونوری ردیف میکنه که اونها بلدن راک بخونن.
حتی یه جا گفت این ملودیه عمو پورنگه
ولی من میگم ما امکانات اونهارو نداریم خب.
نه ولی من هر بار همخونی کردم بداخلاق نگام کرد.منم بلندتر خوندم.
علی غرب زده است متاسفانه با ژست ناسیونالیسم دروغین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد