عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

قبلنا مهاجرت برام آرزو بود.

بعد شدهدف.

بعدتر چشم انداز.

کمی بعد شد  برنامه.

اما الان میگم

کجا برم؟؟؟؟؟

 اینجا خونه ی منه.

تو این حال بد مردمم من هیچ جا نمیخوام برم.

بمونیم پیش هم و برای روزهای قشنگ آینده شمع روشن کنیم....

نظرات 3 + ارسال نظر
یک زن شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 09:26

آفرررررین

من شرایطشو اگه داشتم یه لحظه هم واینمیستادم. وقتی از دستم کاری برنمیاد که واسه کشورم بکنم، لااقل برم دنبال زندگی خودم

ما به واسطه ی علی شرابطشو داریم.علی یکم به هوای خانواده ها سرد شده برای رفتن منم دلم نمیاد برم.دلم واسه شهرم و مردم تنگ میشه

پسرک جمعه 3 اسفند 1397 ساعت 18:00

دقیقا باید موند و ایران رو ساخت
هیچ جا وطن خودمون نیست
ما به این خاک پیوند خوردیم

دقیقا برای کشورم هیچ کاری نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد