عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی
عروس پاییز

عروس پاییز

زن قوی

واسه یه سری کارها هفته پیش ترکیه بودیم.

خیلی شلوغ بود و کلی ایرانی بود اونجا.

به نظر من رامسر و نوشهر و ساری و رشت و آستارا  از ترکیه هیچی کمتر نداره که بیشتر  هم داره.

کیش هم که خیلی خوبه فقط الان فصلش نیست.

ازهرمز هم که  هیچی نگم مثله بهشته فقط کاش تمیزتر بشه.

در کل من نه دبی و دوست دارم نه ترکیه رو.




دلم واست تنگ میشه واسه شیرازت واسه اصفهانتواسه جاده چالوست  واسه تهرانت واسه تهرانت

 تهرانم.

دلم واسه میدون فردوسی تئاتر شهر واسه ظهیرالدوله که هفت هشت ساله دیگه نرفتم 

واسه بازار تجریش امام زاده صالح

واسه املت های عمو هوشنگ واسه پیتزا داوود

واسه کافه گرامافون...

تنگ میشه...

دوست دارم دست بندازم گردنت زار زار گریه کنم.



هر چی کارها بیشتر میره جلو گریه های من بیشتر زیر چشمام کبودتر خوابم کمتر میشه.


دیر فهمیدم من ادم مهاجرت نیستم.

تازه میفهمم وقتی میگفتن قلبم مچاله میشه یعنی چی. 

من الان قلبم مچاله شده تو دستامه.



نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک یکشنبه 20 مرداد 1398 ساعت 00:15

پس ان شاالله به زودی پست وبلاگ
از سواحل نیلگون ونکور

منم بدم نمیومد همه چیزو رها میکردم
میرفتم یه جای دنج توی کانادا
یه مزرعه کوچولو درست میکردم
و شاید با یه همسر مهربون کانادایی ازدواج میکردم
و بزرگترین تفریحم میشد فارسی یاد دادن به بچه های دو رگه ام
ولی انگار پابند این شهرم

با توجه به تجربه اطرافیان کندن اولش سخته بعدش به مرور عادت میکنی.
همسر مهربون کانادایی هم که عالیه

پسرک جمعه 18 مرداد 1398 ساعت 22:47

خب اگر قراره بعدا اذیت بشید همین الان که اتفاقی نیافتاده جلوشو بگیرید، البته بستگی داره کجا میخواید برید
مثلا اگر سوئد، فنلاند یا کلا کشورهای حوزه اسکاندیناوی میخواید برید به نظرم ارزششو داره تحمل سختی ها
حتی کانادا هم عالیه
ولی اگر قراره برید ترکیه به نظرم همین ایران خودمون بهتره

تجربه به من ثابت کرده وقتی در هنگام گرفتن تصمیمی دو دل بودم، همیشه اشتباه کردم
و اینکه مشورت با دیگران خیلی مهمه
بارها شده صحبت یه نفر در مورد گرفتن تصمیمی دلمو خیلی آروم کرده و بهتر اون تصمیم رو گرفتم

ان شاالله بهترین تصمیم رو بگیرید

من به علی اکی دادم الان بعد کلی رفت وآمد و هزینه دیره واسه پشیمونی.
مقصد کاناداست.
یکی از دلایل مخالفتم کشوره مقصده.
دوسش ندارم اصلا.
من دوس داشتم انگلیس بشه که نشد.
یعنی شرایط کاری کانادا بهتر بود.
ترکیه اصلاااا جای زندگی نیست .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد